אז מה מחכה לכם באירוע המכירות החוויתי של דגמי השטח של פורד?

יבואנית פורד מביאה את השטח לגוש דן עם מסלול עבירות מהנה, אך הפעם מכוונת גם לטיפוסים העירוניים שביניכם עם דגמים חדשים ומוזלים של הברונקו החדש. יצאנו לבדוק אילו הצעות מחכות לכם באירוע המכירות החדש.

ששי כהן 10 באפר, 2024
אירוע מכירות פורד ברונקו

שנתיים וחצי לאחר שנחת בארץ הדור החדש של פורד ברונקו, רכב השטח האגדי של היצרן שחזר לחיים בדור חדש בשנת 2020 ולאחר היעדרות של 24 שנים מהשוק, החלה הבוקר דלק מוטורס היבואנית באירוע מכירות ייחודי שיימשך כשלושה ימים, בהם תוכלו לרכוש את הברונקו החדש, יחד עם שלל דגמי השטח הנוספים של פורד בהנחות והטבות ייחודיות לאירוע.


האירוע שכולל נהיגה חוויתית על 5 דגמי פורד ברונקו שהועמדו לטובת הנהיגה שמלווה במדריכים מקצועיים שיכניסו אתכם למסלול עבירות טכני הכולל מספר תחנות, לרבות מסלולי הצלבות, חציית תעלת מים, נסיעה "על הצד", טיפוס עליה חדה ועוד, אמנם פחות יעשה רושם על שועלי השטח שביניכם, אך ב-10 הדקות פלוס מינוס שיעמדו לרשותכם במסלול, תוכלו בהחלט לטעום מיכולות השטח המרשימות של הדגם.

יחד עם זאת, בשעה שהדגם החל את דרכו בארץ בגרסאות חזקות ויקרות שפנו בעיקר לחובבי שטח בעלי יכולות, מבהיר היבואן שמאז התרחבה משפחת הברונקו שכוללת גם דגמים "צנועים" יותר, עם מנועי טורבו 2.3 ליטר בגרסאות כניסה מוזלות (החל מ-325,000 שקלים), הפונות דווקא לטיפוסים העירוניים יותר שביניכם, המחפשים אחר סטייל, סגנון וייחודיות, עם רכב קשוח ואופנתי למראה, המלווה גם בנוחות נסיעה גבוהה בחיי היום יום ואבזור מפנק.

האירוע מתקיים בחוות שלם בפארק אריאל שרון שבמרכז הארץ (בסמיכות לפארק המחזור חירייה) בימים רביעי וחמישי (ה-10-11/4) החל משעות הבוקר ועד ל-22:00 בלילה, וביום שישי ה-12/4 עד לשעות הצהריים ומותנה בהרשמה מראש באתר היבואן. אילו הצעות מחכות לכם באירוע? אתם מוזמנים לצפות בסרטון.

עוד מחדשות רכב