איווקס תשלם לכם כסף אם תעשו תאונה

חברת AWACS המשווקת מערכות התרעה חכמות למניעת תאונות דרכים, במהלך שיווקי חדש המבטיח ללקוחות שיתקינו את המערכת פיצוי כספי במידה ויעשו תאונה.

ששי כהן 08 בינו, 2019
מערכת בטיחות איווקס

חברת איווקס המשווקת מערכות התרעה למניעת תאונות דרכים מבית SDS, יוצאת במהלך שיווקי רחב היקף להגברת השימוש במערכות מצילות חיים. במסגרת המהלך מבטיחה לנהגים כי במידה ויעשו תאונה היא תדאג לשלם להם, כחלק מהבעת אמון מוחלטת במערכות אותן היא משווקת: מערכת מבוססת טכנולוגיית רדאר בעלת תכונות ייחודיות הבלעדית רק לה ומערכת מבוססת מצלמה הנפוצה יותר.


לדברי רעות דיין, מנכ"לית AWACS :"כחלק מפעילותנו הענפה בתחום מזה עשור, אנו מחויבים להמשיך להגביר את חשיבותן של מערכות מצילות חיים לנהגים, זאת במטרה לצמצם את חומרת התאונות בכבישים. בחרנו בקונספט של החזר כספי במקרה של תאונה, מתוך הבעת אמון מלא במערכות, אשר מבצעות את מלאכתן הנאמנה ועל כך יעידו עשרות אלפי לקוחות קיימים ומרוצים מזה למעלה מעשור".

לצד היתרונות המוכרים של המערכת (התרעות על שמירת מרחק וסטייה מנתיב), לקוחות מערכת הבטיחות המתקדמת זכאים להחזר כספי באגרת הרישוי בגובה 1,500 ₪ ולרוב גם בהנחה קלה בביטוח החובה. במבצע החדש, מציעה אייווקס גם פיצוי כספי במידה ותעשו תאונה בשנה הראשונה להתקנת המערכת, אך עם הגבלות שונות: לקוח אשר יהיה מעורב בתאונה בשנה הראשונה להתקנת המערכת וכתוצאה מכך תעלה פוליסת ביטוח המקיף שלו ,
איווקס תשלם את ההפרש בין הפוליסות –עד 2,000 ₪ { במידה ומדובר על נזק שיעלה על סכום של 20,000 ₪} ובתנאי שמדובר בתאונות הכוללות התנגשות קדמית בכלי הרכב ופגיעה בכלי רכב אחר בתנועה או בשל סטיה מנתיב. (פרטים מלאים אודות הפיצוי ניתן לקבל ישירות מהחברה).


עוד מחדשות רכב