סובארו קרוסטרק החדש בישראל – החל מ- 159,900 שקל

יבואנית סובארו מתחילה בשיווק הדור החדש של הקרוסטרק, שנראה יותר כמו מתיחת פנים מקיפה לדור היוצא. הדגם ישווק בגרסת ה-2.0 ליטר 152 כ"ס בלבד וב-3 רמות גימור לבחירה במחיר החל מ-159,900 ₪

ששי כהן 04 ביונ, 2023
סובארו קרוסטרק החדש 2023

חברת סמלת מתחילה בשיווקו של הדור החדש של סובארו קרוסטרק (לשעבר XV קרוסטרק) אשר נחשף רשמית בעולם בספטמבר שעבר. למרות שמדובר בדור חדש לחלוטין לדברי היצרן, הדגם חולק את אותה שלדה ויחידת כח של הדור היוצא ומסתפק בעיקר בשדרוג העיצוב החיצוני והפנימי, לצד תוספת אבזור.


סובארו קרוסטרק החדש שומר על קווי העיצוב המוכרים של הדור היוצא, אך מדובר דווקא בעיצוב חדש לחלוטין. גם המידות נותרו זהות (למעט תוספת של ס"מ וחצי לאורך המכונית) עם 4.48 מטרים לאורך, 1.8 מטר רוחב, 1.6 מטר גובה ובסיס גלגלים של 267 ס"מ. נפח תא המטען עומד על 564 ליטר, אך זה לפי תקן אמריקאי הסופר את הנפח עד הגג ולא עד המדף האחורי כנהוג באירופה.

תא נוסעים עוצב מחדש וכולל מראה מודרני יותר והבטחה לשדרוג איכות החומרים וההרכבה, אשר יספקו תא נוסעים שקט יותר ביחס לדור היוצא. הדגם ישווק ב-3 רמות גימור לבחירה, כאשר כרסת הכניסה "TOURING" שמיועדת בעיקר לציי רכב כוללת מולטימדיה עם מסך מגע "7 בלבד, קישוריות לסמארטפונים, תאורה ראשית בטכנולוגית LED, שמשות אחוריות מושחרות, בקרת אקלים מפוצלת, חימום מושבים קדמיים, בלם יד חשמלי, חישוקי "17 קלים ומצלמת רוורס. אבזור הבטיחות שודרג וכולל: 8 כריות אוויר, התרעת שמירת מרחק ובלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית זחילה בפקקים, החלפת אורות אוט' ועוד.

סובארו קרוסטרק החדש 2023

רמת הגימור השניה "Luxury" כוללת בנוסף: כניסה והנעה ללא מפתח, חימום הגה, מולטימדיה עם מסך מגע "11.6, כ-4 שקעי USB בתא הנוסעים, מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה, פנסי ערפל, ציפוי עור להגה ולידית ההילוכים, התרעת שטח מת במראות הצד והתרעה על תנועה חוצה מאחור. רמת הגימור הגבוהה "Executive" כוללת גם מושב נהג חשמלי וגג שמש.

סובארו קרוסטרק החדש 2023

הקרוסטרק החדש ישווק רק בגרסת ה-2.0 ליטר המוכרת, המפיקה 152 כ"ס ו-20 קג"מ ומשודכת לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה והנעה כפולה. התאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 10.5 שניות, המהירות המרבית עומדת על 198 קמ"ש וצריכת הדלק לפי נתוני היצרן עומדת על 13.5 ק"מ לליטר בממוצע, לצד דרגת זיהום אוויר 14. כמו בדגם היוצא, גם כאן מובטחת יכולת שטח אמיתית ומערכת X-MODE לשיפור ביצועי השטח.

מחיר סובארו קרוסטרק 2023 החדש יחל מ- 159,900 שקל

עוד מחדשות רכב