קיה סטוניק המחודשת בישראל כולל בגרסת GT LINE

יבואנית קיה מתחילה בשיווק הסטוניק המחודשת ל-2021, אשר תוצע לראשונה גם בגרסת ה-GT LINE המצוידת בחבילת עיצוב ספורטיבית המעניקה לרכב מראה צבעוני וצעיר יותר, לצד מנוע טורבו 1.0 ליטר חדש.

ששי כהן 16 בנוב, 2020
קיה סטוניק GT LINE

חברת טלקאר יבואנית קיה, מעדכנת את משפחת רכב הפנאי הקומפקטי קיה סטוניק ומתחילה בשיווק דגמי 2021 שזוכים למתיחת פנים קלה, לצד התחלת שיווק גרסת הקצה של הדגם העונה לשם GT LINE ומחליפה את דגם הפרימיום ששווק עד כה. למרות השם המפוצץ "GT" מדובר בסה"כ בחבילת עיצוב ספורטיבית לדגם, המעניקה לו מראה צעיר ומושך יותר, בדומה לרמת הגימור GT שמוצעת בפיקנטו בשנתיים וחצי האחרונות וזוכה לביקוש מרשים. מאז שהחל שיווק הסטוניק בישראל בקיץ 2018, נמכרו בארץ כ-9,100 מדגמי הסטוניק, אשר הפכו אותו לאחד הקרוסאוברים הקומפקטיים הפופולרים בישראל.


עיקר השינויים בגרסה החדשה מתרכז בעיצוב החיצוני של הרכב, הזוכה לחזית ספורטיבית יותר למראה, מרכב עם צביעת גג בצבע צהוב או שחור מבריק לבחירה, פגוש דינמי יותר המשלב פתחי איוורור בצבע צהוב/שחור, יחידות תאורה ראשיות בטכנולוגיית LED עם חתימת אור ליום בעיצוב ייחודי, פנסי ערפל מסוג LED וגריל מעט שונה. בצידי הרכב תפגשו חישוקי גלגלים קלים "17 בעיצוב ספורטיבי יותר ובחלקה האחורי של המכונית נרשם פגוש חדש עם צמד יציאות מפלט (לא אמיתיות) ומיתוג GT Line. בנוסף, מצויד הדגם בגג שמש חשמלי וחיישני חניה קדמיים ואחוריים.

קיה סטוניק GT LINE

בתוך תא הנוסעים תמצאו כמה קישוטים קוסמטיים (בגרסת ה-GT) הכוללים הגה בעיצוב ספורטיבי עם ציפוי עור ותפירה לבנה, ריפודי מושבים בעיצוב חדש משולבים בד ועור סינטטי, דיפוני פלסטיק דמויי קרבון, מסך מידע דיגיטלי "4.2 בלוח השעונים ומולטימדיה חדשה עם מסך מגע "8 תומכת אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, המצטרפים לרמת הגימור העשירה של הסטוניק הכוללת בין השאר: שמשות אחוריות מושחרות, כניסה והנעה ללא מפתח, קיפול מראות חשמלי, חיישני רוורס, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, הגה, ידית הילוכים ובלם יד מצופים עור, בקרת אקלים דיגיטלית ועוד. אבזור הבטיחות כולל 6 כריות אוויר, התראת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית (ולראשונה גם עם זיהוי אופניים) החלפת אורות אוטומטית, התראת עירנות הנהג, התראת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי, ושמירה על מרכז הנתיב שמצטרפת גם היא לראשונה לחבילת הבטיחות.

קיה סטוניק GT LINE

מתחת למכסה המנוע תמצאו את מנוע הטורבו 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר החדש של הדגם, מסדרת ה-Smartstream של היצרן, שעבר שדרוגים קלים, מפיק 100 כ"ס (במקום 120 כ"ס עד כה), משודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים ומציע נתוני צריכת דלק ופליטת מזהמים נמוכים יותר, עם צריכת דלק עירונית של 18.1 ק"מ לליטר וצריכת דלק בין עירונית של 21.7 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.

מחיר קיה סטוניק GT נקבע על 122,900 שקל. מחיר גרסת ה-EX המחודשת נקבע על 117,900 שקל. במקביל להשקת הדגם החדש, מפסיק השיווק של דגמי הבנזין 1.4 ליטר והיצע הדגמים יכלול רק את מנועי הטורבו 1.0 ליטר.  



עוד מחדשות רכב