בארץ: שברולט סילברדו החדש 2023

קבוצת UMI מתחילה בשיווקו של שברולט סילברדו החדש, לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה לדגמי 2023, הכוללת מנוע משופר, תא נוסעים חדש וטכנולוגי ותוספת של חבילת מערכות בטיחות מתקדמות. המחיר יחל מ-245,000 שקל.

ששי כהן 19 בספט, 2023
שברולט סילברדו החדש 2023

חברת UMI, יבואנית שברולט, מתחילה בשיווק הסילברדו המחודש ל-2023, אשר מציע בעיקר שדרוג משמעותי של איכות תא הנוסעים, האבזור והבטיחות, המצטרפים ליכולות שטח ועבודה משופרות, שעתידים לחזק את מעמדו כפיק אפ הגדול הפופולרי בישראל, ממנו נמסרו כאן  כ- 11,000 רכבים  ב-15 השנים האחרונות. הדגם החדש ישווק בארץ ב-6 גרסאות לבחירה, עם קבינה מורחבת או כפולה לבחירה, אופציה להנעה כפולה ועוד. 


הסילברדו המחודש מציג מנוע משודרג מסוג דוראמקס V8 טורבו-דיזל, בנפח 6.6 ליטר שכעת מפיק 470 כ"ס (25+ כ"ס) ומומנט מרשים של 134.8 קג"מ (10+ קג"מ). המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית Allison בעלת 10 יחסי העברה עם מערכת בחירת תחומי הילוכים ומצב גרירה. הסילברדו המחודש מציג תוספות משמעותיות באבזור הבטיחות עם תוספת של מערכת התראה לזיהוי הולכי רגל כולל בלימה אוטומטית, התרעת הולכי רגל בנסיעה לאחור ובקרת שיוט אדפטיבית בכל רמות הגימור. גם תא הנוסעים זוכה לשדרוג באבזור הנוחות וכולל צמד מסכים הכוללים מערכת מולטימדיה עם מסך מגע "13.4, ולוח שעונים דיגיטלי עם מרכז מידע לנהג צבעוני בגודל " 12.3. בנוסף קיימת אפשרות לדלת תא מטען מסוג Multi Flex בעלת 6 מצבי פתיחה וחלוקה של דלת הארגז שמשפרים את הפונקציונליות והנגישות, הטיפוס ואפשרויות העמסה לארגז. 

שברולט סילברדו החדש 2023

רמות גימור לבחירה: 

הסילברדו ישווק עם חבילת Z71 לנסיעת שטח הכוללת: בולמי זעזועים של חברת Rancho, מיגון תחתון (מנוע,תיבת העברה), מערכת Hill Descent Control – מניעת הידרדרות בירידות בנוסף רשימת אבזור ארוכה במיוחד הכוללת אבזור בטיחות אקטיבי מלא בכל רמות הגימור, התראת שטחים מתים, בלימה אוטונומית, מצלמת 360, התראה על התנגשות מלפנים, זיהוי הולכי רגל מקדימה כולל בלימה, בקרת שיוט אדפטיבית, סטייה מנתיב, התראה על תנועה חוצה מאחור, מצלמת ארגז, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, מצלמת רוורס ומצלמת וו גרירה, מצלמת מראה HD, שחרור ונעילה חשמלית לדלת הארגז כולל פתיחה וסגירה חשמלית, מערכת עזר לזינוק בעלייה, מערכת Hill Descent Control – מניעת הידרדרות בירידות, כפתור בלם-אגזוז לבלימה אפקטיבית בנסיעה במדרון. בנוסף לאבזור נוחות עשיר במיוחד עם מושבים קדמיים מאווררים ומחוממים, מושבים אחוריים מחוממים, Head-up Display תצוגה צבעונית בגודל "15 המוקרנת על השמשה הקדמית, משטח טעינה אלחוטי לנייד, מושבים לנהג ולנוסע עם כיוון חשמלי, ריפודי עור למושבים, מראות צד גדולות עם כוונון, קיפול, הארכה וחימום חשמלי, חלון גג חשמלי, מערכת שמע Bose עם 7 רמקולים, פנסים אחוריים וקדמיים עם תאורת LED ועוד. 

בנוסף, רמת הגימור LTZ תימכר כאופציה בשתי חבילות עיצוב, MIDNIGHT EDITION שכוללת השחרה מלאה של הרכב, ללא אלמנטים של כרום.  SPORT CHROME EDITION מאובזרת ביותר אלמנטים של כרום ופגושים בצבע הרכב.

מחירים לפני מע"מ: 

  • LT מורחבת 2X4 שישה מקומות ישיבה 245,000 שקלים
  • LT מורחבת 4X4 שישה מקומות ישיבה 265,000 שקלים
  • LTZ מורחבת 4X4 חמישה מקומות ישיבה 285,000 שקלים
  • LT קבינה כפולה 4X4 שישה מקומות ישיבה 275,000 שקלים  
  • LTZ קבינה כפולה 4X4  ב-310,000 שקלים
  •   HIGH COUNTRY קבינה כפולה 4X4 חמישה מקומות  320,000 שקלים

עוד מחדשות רכב