בדרך לארץ: רנו קפצ'ור וקליאו היברידיות

קרסו מוטורס יבואנית רנו חושפת היום על כניסתה לשוק המכוניות ההיברידיות (E-TECH), עם רנו קליאו החדשה בגרסה היברידית רגילה ורנו קפצ'ור החדשה בגרסת פלאג-אין הייבריד. מתי בארץ?

ששי כהן 26 באפר, 2020
רנו קפצ'ור וקליאו היברידיות

3 חודשים לאחר שהושקו בתערוכת בריסל צמד הגרסאות ההיברידיות של רנו קליאו וקפצ'ור החדשות, חושף הערב רועי שחורי, מנהל מותג בישראל, כי צמד המכוניות החדשות בדרכן לארץ ויושקו לקראת סוף השנה בישראל.


עם צמד המכוניות הנ"ל, יכנס לראשונה מותג רנו בישראל לעולם המכוניות ההיברידיות החסכוניות בדלק וידידותיות לסביבה, אשר ישתלבו בהיצע הדגמים הירוקים של היצרן לצידה של רנו זואי החשמלית. הדגמים החדשים יצוידו במערכת היברידית שפותחה במקור עבור רכבי פורמולה 1 של היצרן, שיגיעו בגרסאות מתורבתות יותר לדגמי הכביש של היצרן, העונות לשם "E-TECH", וכוללות מנוע בנזין 1.6 ליטר ותיבת הילוכים נטולת מצמד, המשודכים למנוע חשמלי בודד או כפול בהתאם לדגמים.

רנו קליאו היברידית

רנו קליאו החדשה תגיע בגרסה היברידית רגילה, המצוידת במנוע הבנזין 1.6 ליטר ומנוע חשמלי, המפיקים הספק משולב של 140 כ"ס, שיחד עם סוללה בקיבולת של 1.2kWh מציעים לדברי היצרן עד 80% נסיעה בעיר על חשמל בלבד ובמהירות עד 75 קמ"ש על חשמל בלבד. פליטת ה-CO2 של המכונית יורדת מעט מתחת ל-100 גרם לק"מ, והמכונית תזוהה עם מספר עדכונים קוסמטיים חיצוניים ובתוך תא הנוסעים (בצבע כחול) המגבירים את האופי הירוק שלה.

רנו קפצ'ור פלאג-אין

רנו קפצ'ור פלאג-אין (PHEV) מצוידת באותו מנוע 1.6 ליטר ותיבת הילוכים של הקליאו ההיברידית, אך היחידה ההיברידית שלה מתקדמת יותר וכוללת צמד מנועים חשמליים, כאשר הראשון משמש בעיקר כסוג של סטרטר והשני מספק כח חזק להנעת הרכב. יחד עם סוללה בקיבולת גבוהה יותר של 9.8kWh, מציעה המערכת הספק משולב של 160 כ"ס, המאפשר נסיעה חשמלית במהירות של עד 135 קמ"ש לטווח של עד 50 ק"מ חשמליים בנסיעה משולבת או 65 ק"מ חשמליים בנסיעה עירונית. צריכת הדלק המשולבת של הרכב עומדת על כ-66.6 ק"מ לליטר בממוצע, כאשר פליטת ה-CO2 צונחת ל-34 גרם לק"מ. גם במקרה של הקפצ'ור PHEV מצויד הרכב בשלל עדכונים קוסמטיים מבחוץ ובתא הנוסעים לטובת האופי הירוק שלו, ולרשות הנהג יעמוד גם בורר מצבי נהיגה (חשמל בלבד, היברידית, חיסכון E-SAVE וספורט).

רנו קפצ'ור החדשה תגיע לארץ כבר בחודש יולי הקרוב בגרסאות בנזין ודיזל, כאשר גרסת הפלאג-אין הייבריד שלה תגיע לקראת סוף השנה. רנו קליאו ההיברידית תושק גם היא בארץ לקראת סוף השנה. 



עוד מחדשות רכב