חצי שנה לאחר שהשיקה חברת מאיר יבואנית הונדה את הסיוויק החדשה בישראל במחירים גבוהים שהחלו מ-179,900 והגיעו עד 210,000 שקל, מעדכנת היבואנית מחירון חדש לסיוויק הכולל התייקרות נוספת של עשרות אלפי שקלים. לצידם מושקת גם הג'אז המחודשת במחיר שזינק אף הוא בחדות. ברמת המחירים החדשה, קשה לנו לראות את הונדה שורדת בישראל וככל הנראה מדובר במהלך שמובילה הונדה אירופה, הכולל הקצאת מכוניות קטנה במיוחד לשוק הישראלי שמתורגמת למחירון שמנותק לצערנו מהמציאות.
הסיוויק החדשה שמשווקת בארץ רק בגרסתה ההיברידית תעלה מעתה כ-210,900 ₪ לגרסת הכניסה (זינוק של 31,000 שקל), כ- 217,900 ₪ לגרסת ה-"ספורט" (תוספת של 28,000 שקל) ועד 240,900 ₪ לגרסת ה-Advance הבכירה ( תוספת של 31,000 שקל).
לצידה של הסיוויק מושקת גם מתיחת הפנים של הג'אז הקטנה שזוכה לעדכוני עיצוב קלים, יחידת כח היברידית חזקה יותר (122 כ"ס במקום 109 כ"ס) והצטרפות גרסת Crosstar Advance עם תוספות עיצוב בסגנון דגמי פנאי. מנגד, מפסיק שיווקה של גרסת ה-Comfort הבסיסית. גם במקרה הזה מתייקרת המכונית בעשרות אלפי שקלים, ומחירה יחל מ-147,900 ₪ לגרסת ה-Elegance הבסיסית, כ- 155,900 ₪ לגרסת ה-Advance היותר מאובזרת ועד ל-163,900 ₪ לגרסאות ה-Advance Sport הספורטיבית למראה או לגרסת ה-Crosstar Advance בניחוח רכבי הפנאי. ולחשוב שלפני 3 שנים הושק הדור הנוכחי שלה מ-119,900 שקל…