בהשראת מרוצי הראלי: חטיבת ה-N הספורטיבית של יונדאי חוזרת לישראל

יבואנית יונדאי מחדשת את יבוא דגמי ה-N הספורטיביים של היצרן, עם מכונית הסופרמיני i20N המצוידת במנוע 204 כ"ס וגיר ידני והמשפחתית הספורטיבית i30N המפיקה 280 כ"ס ומצוידת בתיבה אוטומטית ומבטיחה התנהגות ספורטיבית חדה המשולבת בנוחות ליום יום.

ששי כהן 11 ביול, 2023
יונדאי N בישראל

4 וחצי שנים לאחר שהגיעה לכאן לראשונה חטיבת ה-N הספורטיבית של יונדאי, שהוצעה כאן לזמן קצר בלבד, מנסה שוב כלמוביל את כוחה בשוק הספורטיביות ומחדשת את יבוא חטיבת "N" עם צמד דגמים חדשים המבטיחים מכוניות שיוצרו ועוצבו בהשראת מרוצי הראלי המספקים חווית נהיגה ספורטיבית המשולבת בשימושיות ונוחות לחיי היום יום. צמד הדגמים ישווקו בגרסאות ה- Performance הבכירות והמאובזרות ביותר.


גרסת הכניסה לחטיבת ה-"N" החדשה תהיה ה-i20N – מכונית הסופרמיני הפופולרית של היצרן שמגיעה בגרסה ספורטיבית לחובבי נהיגה, הכוללת לצד עיצוב ספורטיבי ומפתה יותר גם מנוע טורבו 1.6 ליטר המפיק 204 כ"ס ו-31 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים. התאוצה ל-100 קמ“ש עומדת על 6.2 שניות בלבד, כאשר המהירות המרבית היא 230 קמ“ש. הדגם מצויד בפונקציות ייעודיות לחוויית נהיגה ספורטיבית: Rev Matching ,  Launch Control ומערכת פליטה אקטיבית וכולל בין היתר וצמיגים ייעודיים של Pirelli P-Zero בעלי ביצועים גבוהים. הדגם יוצע ברמת גימור עשירה ובמחיר של 175,900 שקל.

יונדאי i20N

יונדאי i20N

הדגם השני ששיווקו מחודש הוא ה-i30N – הגרסה הספורטיבית של ה-i30 המשפחתית אשר איננה מיובאת עוד לישראל, המבטיחה מכונית ספורטיבית לנהג המשולבת בנוחות ושימושיות למשפחה בחיי היום יום. גם כאן לא מדובר רק בעיצוב ספורטיבי וקרבי בלבד, אלא גם במכלולים שהותאמו לנהיגת מסלול והבטחה לחווית נהיגה ספורטיבית המזכירה את עולם המרוצים. הדגם מצויד במנוע טורבו 2.0 ליטר המפיק 280 כ"ס ו-40 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים, המספקים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-5.4 שניות. גם כאן המפרט עשיר וכולל בקרת שיגור ושלל מערכות עזר ספורטיביות לנהג, המצטרפות לאבזור עשיר. מחיר הדגם נקבע על 269,900 שקלים

יונדאי i30N

יונדאי i30N

עוד מחדשות רכב