בטיחותית יותר: סובארו פורסטר 2022 החדשה בישראל (מתיחת פנים)

סובארו פורסטר המחודש לשנת 2022 זוכה לעדכונים קלים לעיצוב, שדרוג הבטיחות וחבילת האבזור הסטנדרטי, וישווק בארץ ב-4 רמות גימור במחיר החל מ-169,900 שקל.

ששי כהן 13 בפבר, 2022
סובארו פורסטר 2022סובארו פורסטר 2022

קצת יותר מ-3 שנים לאחר שנחת כאן הדור החמישי של סובארו פורסטר, מודיעה חברת סמלת היבואנית על התחלת שיווק דגמי 2022 הכוללים מתיחת פנים קלה שעיקרה ליטוש המראה ושדרוג האבזור הבטיחותי.

את עיקר השינויים מבחוץ תפגשו בחזית הרכב שזכתה לעיצוב מחודש, עם גריל, יחידות תאורה עם חותמת אור מסוג LED חדשה ופגוש בעיצוב חדש. בצידי הרכב יוצעו חלק מהדגמים עם חישוקי גלגלים בעיצוב שונה וגם חלקה האחורי של המכונית זכה לעדכון ליחידות התאורה והפגוש. בתוך תא הנוסעים נרשמים עדכונים קוסמטיים קלים בלבד, כאשר המרכזי ביניהם הוא שדרוג למערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע "8 כבר מגרסת הכניסה (במקום "6.5 עד כה).

הפורסטר החדש יציע בטיחות משופרת כאשר יוצע עם מערכת הבטיחות Eyesight מדור 4 של היצרן, הכוללת כבר מרמת הגימור הבסיסית "פורסטר Z" – התרעת שמירת מרחק הכוללת זיהוי הולכי רגל ובלימה אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב + שמירה על מרכז הנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת מערכת ”זחילה בפקקים“ + למידת התנהגות נסיעה ברכב מוביל וזיהוי מוקדם של כבישים מתעקלים לנסיעה חלקה ובטוחה יותר, החלפת אורות אוטומטית, התרעה על רכב מוביל, מצלמת רוורס צבעונית מתקדמת הכוללת שטיפה ועזר לאחור בחנייה ו-7 כריות אוויר. החל מרמת הגימור השניה "פורסטר X" מצוידת המכונית גם בבלימה אוטונומית בזיהוי מכשול בנסיעה לאחור, והחל מרמת הגימור "XS" תקבלו גם התראה על רכב בשטח מת ותנועה צולבת בנסיעה לאחור כולל בלימה אוטונומית ברוורס.

סובארו פורסטר 2022סובארו פורסטר 2022

מעבר לכך, גרסת הכניסה "פורסטר Z" המכוונת בעיקר לציי רכב די ערומה ביחס למחיר וכוללת כסטנדרט: מולטימדיה עם מסך מגע "8 וקישוריות קאר-פליי, צמד שקעי USB קדמיים, בלם יד חשמלי, בורר מצבי נהיגה, מערכת X-MODE לנהיגה בשטח, בקרת ירידה במדרון, חישוקי "17 קלים, תאורה ראשית מסוג LED, שמשות אחוריות כהות, חימום מושבים קדמיים, חיישני אורות וזהו פחות או יותר. רמת הגימור "X" המכוונת יותר ללקוחות פרטיים כוללת בנוסף: כניסה והנעה ללא מפתח, פנסי ערפל קדמיים, ספוילר אחורי, הגה מצופה עור, מושב נהג חשמלי, משענת יד במושב האחורי וכמה פריטים נוספים.

הפורסטר ישווק עם אותה יחידת כח מוכרת הכוללת מנוע בנזין 2.5 ליטר המפיק 182 כ"ס ומומנט מרבי של 24.3 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה והנעה כפולה, ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.3 שניות לצד מהירות מרבית של 207 קמ"ש וצריכת דלק של 11.1 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית או 13.8 ק"מ לליטר בנסיעה בין עירונית לפי נתוני היצרן, לצד דרגת זיהום אוויר 14.

מחיר סובארו פורסטר 2022 יחל מ-169,900 שקל 

עוד מחדשות רכב