בקרוב בישראל: הונדה CR-V היברידית בגרסאות 5 ו-7 מושבים

יבואנית הונדה פותחת את שנת 2022 עם דגם אחד בלבד הזמין למכירה, אך מתכננת בקרוב השקת דגמים נוספים, לרבות ה-CR-V ההיברידי החדש שישווק כאן בדגמי 5 ו-7 מושבים.

ששי כהן 04 בינו, 2022
הונדה CR-V היברידית

מותג הונדה מסיים אמנם את שנת 2021 עם צמיחה של יותר מ-20% במסירות, אך פותח את שנת 2022 עם מחסור חמור בדגמים, ונכון לעכשיו עם דגם זמין אחד בלבד למכירה והוא הסיוויק 1.5 ליטר טורבו, כאשר לעת עתה הופסק שיווקם של דגמי ה-CR-V וה-HR-V עקב סיום המלאי והמתנה לדגמים החדשים שבדרך. בשל צרות הקורונה והמשבר בתעשיית השבבים, גם לג'אז לא ניתן לפתוח כרגע הזמנה ואפילו אין לה מחירון זמין באתר היבואן.

יחד עם זאת, בחודשים הקרובים צפויה לנחות כאן ה-CR-V ההיברידית, שתצטרף כאן לקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים יחסית (D-SUV) ותתחרה כאן בדגמים כמו טויוטה ראב 4 ויונדאי טוסון ההיברידית שתגיע גם היא בקרוב. ה-CR-V החדשה תוצע הן בדגמי 5 מושבים והן בדגמי 7 מושבים.

ה-CR-V ההיברידית (e:HEV) מצוידת במנוע בנזין 2.0 ליטר במחזור אטקינסון החסכוני וצמד מנועים חשמליים המפיקים הספק משולב של 184 כ"ס ומשודכים לתיבה אוטומטית ואופציה להנעה כפולה. עם יחידת הכח הנ"ל מציע הרכב תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-8.6 שניות (8.9 שניות ב-4X4), מהירות מרבית של 180 קמ"ש וצריכת דלק של 15.1 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן, או 14 ק"מ לליטר בגרסת ההנעה הכפולה.

הונדה HR-V הייבריד

הונדה HR-V הייבריד – צפוי להגיע לכאן במהלך השנה

במהלך השנה צפוי להתחדש גם היבוא של ה-HR-V החדש, שיוצע בדור חדש ובגרסה היברידית בלבד. הדגם יצא לדרך באירופה החודשים האחרונים וככל הנראה יגיע לארץ רק במחצית השניה של השנה. הדגם יוצע עם מערכת היברידית המוכרת לנו מהג'אז החדשה, הכוללת מנוע בנזין 1.5 ליטר וצמד מנועים חשמליים (אחד ראשי והאחר משמש כגנרטור), אך עם הספק גבוה יותר של 131 כ"ס ומומנט של 25.8 קג"מ, אשר יספקו תאוצה ל-100 קמ"ש ב-10.6 שניות וצריכת דלק משולבת של 18.5 ק"מ לליטר בתקן WLTP.

עדכון 5/1/21: מחברת "מאיר" יבואנית הונדה נמסר כי ה-CR-V החדש צפוי לנחות כאן לקראת המחצית הראשונה של השנה. דגם ה-HR-V החדש כרגע לא בתכנון לטווח הקרוב. 

 

עוד מחדשות רכב