בשבוע הבא: יחשף טויוטה לנד קרוזר 2024 החדש

14 שנה לאחר שהוצג הדור הנוכחי של רכב השטח האגדי, בשבוע הבא ייחשף הדור החדש של טויוטה לנד קרוזר, שיזכה לעיצוב חדש ושלל שדרוגים, ועדיין ישמור על יכולות השטח המופלגות.

ששי כהן 26 ביול, 2023
טויוטה לנד קרוזר 2024

אחרית הימים: לאחר לא פחות מ-14 שנה, תחשוף טויוטה ה-2 לאוגוסט את הלנד קרוזר החדש, דור חדש לרכב השטח האגדי של היצרן. למעט הטיזר שכולל את התמונה הבודדת שמפורסמת כאן, ההודעה לעיתונות ששחררה היום טויוטה כוללת גם את המשפט: הלנד קרוזר החדש יערוך הופעת בכורה עולמית ב-2 באוגוסט 2023". מה בכל זאת ניתן לצפות מהדגם החדש?


לטויוטה לנד קרוזר יש כמה סדרות דגמים בעולם, והדור החדש שייחשף בשבוע הבא משתייך לסדרת ה-J180 (לנד קרוזר פראדו), מסדרת הדגמים שנמכרת בארץ ועבור סדרה זו מדובר בדור החמישי שיגיע לעולם.

במקרה של הלנד קרוזר החדש, אם לא יהיו הפתעות (וכנראה לא יהיו), אז מדובר באח חורג ופחות יוקרתי לדור החדש של לקסוס GX שנחשף רק בחודש שעבר, ולצד עיצוב חיצוני שככל הנראה יציג דמיון רב לאח היוקרתי, ואמור להיות מפתה וקרבי משמעותית מהדור הנוכחי, הדור החדש של הלנד קרוזר יזכה לשלדת סולם חדשה (פלטפורמת GA-F) אשר צפויה לכלול בעתיד גם גרסאות היברידיות שיצמצמו את פליטת המזהמים וצריכת הדלק. לשמחתנו, טויוטה לא מוותרת על יכולות השטח המופלגות של הדגם והוא ימשיך להגיע עם מפרט טכני המיועדת לנסיעות שטח אמיתיות ולא בכאילו. אם נסתמך על הממדים של ה-GX החדש, אז הלנד קרוזר צפוי לצמוח במידות, אך בניגוד ללקסוס, להמשיך להגיע לשוק גם בגרסה קצרה.

לקסוס GX החדש 2024

לקסוס GX החדש 2024: האם הלנד קרוז החדש יראה דומה?

הדור החדש גם צפוי להיות טכנולוגי יותר בתא הנוסעים ולכלול לוח מחוונים דיגיטלי, מולטימדיה עם מסך גדול יותר (ככל הנראה "14), תמיכה בעדכוני תוכנה מרחוק (OTA) וכמובן מפרט בטיחות רחב משמעותית משל הדור הנוכחי.

פרטים נוספים אודות הרכב, ויחידות הכח שלו אין כרגע וקצת קשה להסתמך על כל המפרט של הלקסוס, אלא לשער בלבד (אולי מעבר למנועי טורבו, תיבות הילוכים אוט' עם 10 הילוכים ועוד). החשיפה הרשמית כאמור, ביום רביעי הבא (2/8/23).

עוד מחדשות רכב