ג'יפ קומפאס 2022 המחודש בישראל – החל מ-189,000 שקל

עם עדכון קל למראה החיצוני, תא נוסעים חדש לחלוטין בניחוח יוקרתי, מנוע טורבו 150 כ"ס והנעה קדמית בלבד, נוחת ג'יפ קומפאס המחודש בישראל ובהתאם למקובל כיום בענף הרכב, סובל מהתייקרות משמעותית.

ששי כהן 09 במרץ, 2022
ג'יפ קומפאס 2022

4 שנים לאחר שהושק כאן הדור השני של ג'יפ קומפאס, רכב הפנאי המשפחתי של היצרן, מתחילה סמלת היבואנית בשיווק דגמי 2022 של הדגם, לאחר שעברו מתיחת פנים מקיפה של אמצע החיים. הקומפאס הוא הדגם החשוב ביותר כיום של היצרן בשוק האירופי ואחראי לכ-40% מהמכירות של jeep באירופה בשנה החולפת.

באופן קצת משעשע, המידע שקיבלנו מהיבואן על השקת הדגם מגיע עם הכותרת: "סמלת, יבואנית רכבי ה-44X הגדולה בישראל משיקה את ג'יפ  Compassהחדש", למרות שמדובר ברכב פנאי עירוני המיועד בעיקר לכביש ואינו משווק בארץ עם אופציה להנעה כפולה… 

במסגרת מתיחת הפנים, זוכה הקומפאס לעדכון קל למראה החיצוני עם יחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור, עדכון קל לגריל, לפגושים ולחישוקי הגלגלים. בתוך תא הנוסעים תמצאו מהפכה של ממש, עם עיצוב חדש לחלוטין והרבה יותר מודרני ביחס לדגם היוצא, עיצוב בסגנון נקי שתורם משמעותית למראה יוקרתי יותר ברכב, וכולל בין השאר גם מולטימדיה חדשה עם מסך מגע "צף" ולוח שעונים דיגיטלי.

ג'יפ קומפאס 2022

3 רמות גימור, כולל גרסה לציון 80 שנה ל-Jeep

רמת הגימור הבסיסית "Longitude" כוללת בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג אחוריים, לוח שעונים משולב מסך "7, טעינה אלחוטית לסלולרי, בלם יד חשמלי, מולטימדיה עם מסך "8.4 וקישוריות אפל קאר-פליי אלחוטית, מצלמת רוורס, חישוקי "17, פנסי חזית וערפל LED, בקרת שיוט, חיישני חניה אחוריים, חיישני אורות וגשם ועוד. אבזור הבטיחות כולל: מערכת התרעת שמירת מרחק כולל זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי ובלימה אוטומטית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, זיהוי תמרורי תנועה, 6 כריות אוויר, התרעה על ערנות הנהג ועוד.

רמת הגימור האמצעית "80th Anniversary" שפותחה לרגל 80 שנה למותג JEEP כוללת אבזור עשיר יותר עם תוספת של גג זכוכית פנורמי חשמלי, כניסה והנעה ללא מפתח, קיפול מראות חשמלי, שמשות אחוריות כהות, חישוקי "18, לוח שעונים דיגיטלי "10.25, מולטימדיה עם מסך מגע "10.1, חבילת עיצוב חיצונית מיוחדת הכוללת גם גג בצבע שחור, ריפודי מושבים משולבים בד ועור מלאכותי, בקרת שיוט אדפטיבית, החלפת אורות אוט' ועוד.

רמת הגימור הבכירה S-MODEL כוללת בנוסף ריפודי עור מלא בצבע שחור, דלת תא מטען חשמלית, חישוקי "19 ומושבים קדמיים מתכווננים חשמלית.

גרסת מנוע אחת

הקומפאס ישווק בארץ רק בגרסת מנוע אחת הכוללת מנוע טורבו 1.3 ליטר המפיק 150 כ"ס ו-27.5 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 6 הילוכים והנעה קדמית. עם יחידת הכח הנ"ל, מציע הדגם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.2 שניות, מהירות מרבית של 199 קמ"ש וצריכת דלק שנעה סביב ה14.7 ק"מ לליטר בממוצע לפי סוג רמת הגימור ועל פי נתוני היצרן.

מחיר

מחיר ג'יפ קומפאס מתייקר משמעותית ויחל מ-189,000 שקל לגרסת הכניסה, כ-214,000 שקל לגרסת מהדורת ה-"80 שנה" ועד 229,000 שקל לדגם הבכיר.

 

 

עוד מחדשות רכב