דאצ'יה ג'וגר בישראל – סטיישן 7 מושבים עם יכולות פנאי

יבואנית דאצ'יה מתחילה בשיווק הג'וגר בישראל המצויד במנוע טורבו בנזין 1.0 ליטר 110 כ"ס ומחיר תחרותי. בדרך תצטרכו להתרגל שוב לתפעול גיר ידני.

ששי כהן 29 ביונ, 2022
דאצ'יה ג'וגר

חברת קרסו מוטורס יבואנית דאצ'יה בישראל, השיקה הבוקר את המשפחתית 7 מקומות החדשה שלה העונה לשם ג'וגר (Jogger), המהווה למעשה מחליפה לדגם הלודג'י ששווק בארץ בשנים האחרונות. הג'וגר החדש הינו תוספת נחוצה מאוד בימינו לאולם התצוגה של דאצ'יה בישראל, לאחר שזה נותר כיום די ריק ומאכלס רק את דגם הדאסטר בשל בעיות מלאי חמורות בשוק הרכב העולמי.


הגו'גר פותח על שלדת ה- CMF-B החדשה המשרתת את כל דגמי דאצ'יה החדשים, ומציע מרכב סטיישן נאה למראה, עם מידות הממצבות אותו בין המשפחתיות הגדולות ומרווחת בסגמנט ה-C, עם אורך של 4.57 מטר, רוחב של 1.78, גובה של 1.63 (הגבוה מחלק גדול מהקרוסאוברים) ובסיס גלגלים ענק של 289 ס"מ, המבטיחים תא נוסעים מרווח למדי ל-7 נוסעים. נפח תא המטען עומד על 160 ליטר בניצול כל 7 המושבים וצומח ל-565 ליטר עם קיפול שורת המושבים השלישית. האבזור החיצוני כולל פנסי חזית מסוג LED, חישוקי גלגלים קלים ומסילות גגון.

דאצ'יה ג'וגר

בתוך הרכב מציע הג'וגר שדרוג משמעותי מול הלודג'י היוצא, עם אימוץ עיצוב תא הנוסעים של הסאנדרו החדשה, מראה מודרני ומולטימדיה מרכזית בסגנון "צף". לזכות נוסעי שורת המושבים השלישית גם חלונות צד הנפתחים קלות לטובת איוורור (פריט נדיר בקטגורייה). ברשימת האבזור תמצאו (בהתאם ל 3 רמות הגימור) מולטימדיה עם מסך מגע עד "8 וקישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, מצלמת רוורס, בקרת אקלים דיגיטלית, הגה מצופה עור, בלם יד חשמלי ועוד, כאשר אבזור הבטיחות צנוע וכולל התראת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית והתרעת שטח מת במראות הצד. יחד עם זאת, במבחן ריסוק שערך לו לפני מספר חודשים EuroNcap, זכה הדגם לציון של כוכב אחד בלבד.

דאצ'יה ג'וגר

הדגם יוצע בשלב הראשון עם מנוע טורבו 1.0 ליטר המפיק 110 כ"ס ומומנט מרבי של 2-.4 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים ידנית בלבד, נתון שעשוי להרחיק ממנו לקוחות רבים בארץ. בדאצ'יה מדברים אפילו על יכולות שטח קלות בסגנון של קרוסאוברים, ומדגישים את מרווח הגחון הנדיב יחסית שעומד על 20 ס"מ.

* פירוט רמות הגימור יפורסם בהמשך.

מחיר דאצ'יה ג'וגר יחל מ 105,000 שקל לגרסת הכניסה, ימשיך ב 115,000 שקל לגרסה האמצעית ועד 120,000 שקל לגרסה הבכירה.

עוד מחדשות רכב