דגמי סקודה 2019 משתדרגים באבזור – המחיר נותר ללא שינוי

התחרות בשוק הרכב עולה שלב: יבואנית סקודה מודיעה על שדרוג האבזור של דגמי האוקטביה, קארוק, קודיאק וסופרב. המחיר לשמחת הלקוחות, נותר ללא שינוי.

ששי כהן 29 באפר, 2019
סקודה קארוק 2019

חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה, מודיעה על שינויים ברמות הגימור של מרבית הדגמים שלה, הזוכים לתוספת אבזור, אך ללא תוספת במחיר, במהלך חדש שנועד לשפר את יכולותיהם מול המתחרות החדשות בשוק.


כך למשל, סקודה אוקטביה שפופולרית במיוחד בציי הרכב, איבדה מעט את זוהרה בתקופה האחרונה מול המתחרות ההיברידיות (יונדאי איוניק וטויוטה קורולה החדשה), וזוכה כעת לשדרוג משמעותי של רמת הגימור הבסיסית "אמבישן" הפופולרית במיוחד בחברות הליסינג. במסגרת העדכון, רמת הגימור הבסיסית, Ambition, תציע את כל מה שהיה ניתן לקבל עד כה ברמת הגימור Style: כוונון גובה ותמיכה לגב התחתון במושבים הקדמיים, , חלונות אחוריים כהים, מערכת מולטימדיה מתקדמת מדגם Bolero עם מסך בגודל 8" ומערכת SmartLink הכוללת CarPlay by Apple, AndroidAuto by Google ו-MirrorLink, ובנוסף גם חיישני חנייה אחוריים מקוריים. בגרסאות בעלות מנוע 1.0 TSI יתווספו גם חישוקי סגסוגת מקוריים בגודל 16". רמת הגימור Exclusive מקבלת בנוסף לאבזור הרב שהציעה עד כה גם פנסים קדמיים מסוג Full-LED וחיישני חנייה קדמיים מקוריים.

בסקודה קודיאק, רכב הפנאי הגדול של סקודה שמציע שבעה מושבים, תוצע רמת הגימור Ambition עם תוספת של פנסים קדמיים מסוג Full-LED ומצלמה אחורית מקורית. לרמת הגימור Style מתווספים כעת גם גג שמש מקורי עם פתיחה חשמלית ומושב נוסע עם כוונון חשמלי. ברמת הגימור הבכירה Exclusive זוכה גם הנוסע שלצד הנהג במושב עם כוונון חשמלי.

בגרסת הפנאי שטח המשפחתית, סקודה קארוק, תוחלף רמת הגימור הבכירה, Exclusive, ברמת הגימור Premium אשר תציע מגוון מערכות בטיחות כמו מערכת Blind spot detect, Rear traffic alert, Traffic jam assist  ו-Emergency assist, לוח מחוונים דיגיטלי, גג שמש פנורמי עם פתיחה חשמלית, מושב נהג עם כוונון חשמלי וזיכרונות, ריפודי בד בשילוב עור בצבע שחור, פתיחה וסגירה חשמלית של תא המטען וחישוקי סגסוגת 18".

מכונית המנהלים, סקודה סופרב, תציע כעת כבר ברמת הגימור הבסיסית, Ambition, מצלמה אחורית מקורית, מושב נהג עם כוונון חשמלי הכולל זיכרונות ותמיכה לגב התחתון ותא ייעודי לסמארטפון עם טעינה אלחוטית.


עוד מחדשות רכב