דור 11: הונדה סיוויק החדשה 2021 תיחשף מחר

מחר זה קורה ! הונדה תחשוף מחר בערב את הדור החדש של הסיוויק, באירוע ייחודי שישודר בשידור חי לראשונה בעולם הרכב בערוץ משחקי הוידאו המוביל Twitch.

ששי כהן 16 בנוב, 2020
הונדה סיוויק החדשה 2021

5 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי והעשירי של הונדה סיוויק, המשפחתית הפופולרית של הונדה בעולם, וגם ההונדה הנמכרת ביותר בארה"ב לאורך ההיסטוריה, עם קרוב ל-12 מיליון עותקים שנמכרו שם מאז שהחל השיווק של הדור הראשון ב-1973, תחשוף הונדה מחר את הדור ה-11 של הסיוויק, באירוע ייחודי שיכלול השקה אינטרנטית בערוץ משחקי הוידאו המוביל בעולם Twitch, אשר יארח בפעם הראשונה השקה של יצרן רכב.


להונדה נוכחות משמעותית בתחום המשחקים והספורט, כשותף הרכב הבלעדי של Team Liquid וסדרת אליפות המשחקים של ליגת האגדות. בנוסף, אסטרטגיית המשחקים של הונדה כוללת שותפות עם Twitch שם תמצאו את ערוץ המשחקים של הונדה – HONDA Head2Head. לנו זה נראה קצת מוזר שהונדה תשיק את הסיוויק בערוץ משחקי הוידאו, אולם אנחנו מניחים שהם עשו שיעורי בית ויודעים את העבודה, בכל זאת מדובר בערוץ שזוכה ל-17.5 מיליון מבקרים מדי יום !


ומה מצפה לנו בסיוויק החדשה? בהונדה לא מפרסמים עתה פרטים אודות הדגם החדש ומסתקים בסרטון עמוס טיזרים שמנסה להמחיש לנו קצת על הדור החדש של הסיוויק, שיוצג מחר בגרסת סדאן שללא ספק צפויה להיות מפתה יותר ואולי להחזיר את התשוקה לדגם שקצת הלך לאיבוד בדור האחרון שלו. בהונדה מדברים על גרסת קונספט של הדגם שתוצג מחר, אך נדמה שמדובר בדגם שיהיה מאוד דומה לגרסת הייצור שתיחשף רשמית באפריל 2021.



עוד מחדשות רכב