הבֶּסְט סֶלֶר של המשפחתיות: יונדאי אלנטרה המחודשת בישראל

חברת כלמוביל משיקה בישראל את דגמי 2024 של יונדאי אלנטרה, המשפחתית הנמכרת ביותר בישראל אשתקד, שזוכה למתיחת פנים של אמצע החיים הכוללת בעיקר עיצוב מעודכן ושדרוג קל של האבזור. המחיר מתייקר ויחל מ-169,900 שקל.

ששי כהן 14 בפבר, 2024
יונדאי אלנטרה 2024

קצת יותר משנתיים לאחר שהושק הדור הנוכחי של יונדאי אלנטרה בישראל, וקרוב לשנה לאחר שהוצג הדגם המחודש עבור השוק הקוריאני בתחילת הדרך, משיקה כלמוביל היבואנית את דגמי 2024 של האלנטרה, לאחר שזכו למתיחת פנים של אמצע החיים. מאז הגעתה של האלנטרה הנוכחית לארץ ובגרסה היברידית חסכונית בדלק וידידותית לסביבה, הפכה המכונית לאחת המכונית המבוקשות ביותר בישראל, ואשתקד אף היתה למכונית המשפחתית הנמכרת ביותר בארץ ומקום שלישי בדירוג כלל הדגמים במכירות עם 8,058 מסירות בשנת 2023 ו-15,000 מכוניות בסה״כ מאז החל השיווק.


האלנטרה המחודשת ששיווקה מתחיל היום בישראל, זוכה לעיצוב מעודכן ומודרני יותר הכולל חזית מחודשת לרכב בסגנון "אף כריש" כפי שמכנה היצרן את העיצוב, עם יחידות תאורה, גריל ופגוש חדשים המעניקים לרכב מראה רענן יותר. גם אורך המכונית צמח ב 4 ס״מ ל-4.71 מטרים. בצידי הרכב ניתן להבחין בחישוקי גלגלים בעיצוב חדש וגם חלקה האחורי של המכונית עודכן ביחידות תאורה ופגוש חדשים. בתא הנוסעים השינויים קלים יותר ובעיקר מתרכזים בקוסמטיקה כללית הכוללת בין השאר ריפודי מושבים בעיצוב חדש והחלפת חלק מיציאות ה-USB מדור A לשקעי TYPE- C, מערכת המולטימדיה עודכנה והיצרן מבטיח גם נסיעה שקטה יותר הודות לשדרוג בידוד תא הנוסעים מרעשי חוץ הכולל גם שמשה קדמית חדשה. בסעיף הבטיחות יש מעתה גם 8 כריות אויר במקום 6 ותוספת של התרעת שטח מת במראות, התרעה על תנועה חוצה מאחור ועוד.

יונדאי אלנטרה 2024

האלנטרה ממשיכה להגיע לארץ בגרסה היברידית בלבד הכוללת מנוע בנזין 1.6 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים 139 כ"ס ומומנט מרבי של 27 קג"מ, המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים ומציעים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-10.5 שניות, מהירות מרבית של 190 קמ"ש וצריכת דלק טובה יותר מול האיוניק שעומדת על 22.7 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.

יונדאי אלנטרה 2024

אבזור הבטיחות כולל כבר מרמת הגימור הבסיסית התרעת שמירת מרחק הכוללת זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי ביום ובלילה ובלימה אוטונומית כולל בצמתים, תיקון סטייה מנתיב, החלפת אורות אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת עייפות הנהג , מצלמת רוורס ועוד. רמת הגימור הבכירה מוסיפה גם התרעת שטח מת במראות הצד כולל סיוע אקטיבי ליציאה לא בטוחה מהנתיב או הרכב, התרעה על תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוט' ברוורס ועוד. המכונית נבחנה בעבר במבחן הריסוק האמריקאי וזכתה לציון מלא של 5 כוכבים.

האלנטרה ההיברידית משווקת בישראל בשלוש רמות גימור:

רמת גימור פרימיום הכוללת מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 8 אינטש משולב דיבורית BT עם תאימות לממשקי Android Auto ו-Apple CarPlay, כפתור VIEW להפעלת מצלמה אחורית, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, מפתח חכם לכניסה והנעה, התנעה מרחוק באמצעות שלט, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, בורר מצבי נהיגה, פנסים קדמיים מסוג LED, תאורת יום ותאורה אחורית LED וחישוקים קלים בקוטר 16 אינטש.

מחיר יונדאי אלנטרה היברידית ברמת גימור Premium: 169,900

רמת גימור Supreme כוללת בנוסף לאבזור ברמת גימור Premium גם: משטח טעינה אלחוטית לטלפון הנייד, SVC לוח מחוונים דיגיטלי מלא עם תצוגה משתנה "10.25, תאורת LED קדמית מלאה, חיישני חניה אחוריים וקדמיים מקוריים, חלון גג חשמלי וחישוקים קלים בקוטר 17 אינטש.מחיר גרסה זו נקבע על  172,900 ₪.

רמת גימור ה- Luxury החדשה כוללת בנוסף לאבזור ברמת גימור Supreme גם: ריפודי עור, מושב נהג עם כוונון חשמלי, חימום ואוורור מושבים קדמיים וזכרונות למושב הנהג. מחיר גרסה זו נקבע על 179,990 ₪

לביצוע נסיעת מבחן, קבלת הצעת מחיר מסודרת, כולל אפשרויות מימון מגוונות וטרייד-אי לרכביכם הישן, הכניסו פרטים כאן ונציג החברה ישמחו לשוב אליכם בהקדם

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם

    עוד מחדשות רכב