הגברת הנראות למשאיות של דלק שינוע

שיתוף פעולה בין חברת 3M ישראל לדלק שינוע עשוי לסייע להגברת הנראות של המשאיות בלילה ולסייע לבטיחות גבוהה יותר ומניעת תאונות מיותרות.

ששי כהן 17 בפבר, 2016
מדבקות זוהרות 3M

לקראת סיום שבוע קשה בו ארעה תאונת דרכים קטלנית בין אוטובוס למשאית שעמדה בצידי הרכב, מתעוררת שוב החשיבות של שילוב אמצעי בטיחות נוספים בכלי רכב שעשויים לסייע במניעת התאונה הבאה. שיתוף פעולה חדש בין חברת 3M ישראל לדלק שינוע, מבטיח הגברת הנראות של משאיות החברה בשעות החשיכה, ושיפור הבטיחות שלהן ושלכל הנהגים בסביבתם.

70 משאיות הדלק של החברה, יזכו להדבקת סימונים מפיתוח של חברת 3M העולמית, המגבירים את נראות המשאית פי 6 ממחזירי אור קונבנציונאליים הנהוגים כיום. הסימונים בעלי עמידות גבוהה ואינם מחלידים ואמורים לסייע לביטחונם של נהגי המשאיות ושל כלל הנהגים. יצוין שהסימון הבטיחותי הזוהר של 3M אינו מיועד רק לכלי רכב כבדים, ומתאים גם למסחריות וטנדרים המבקשים לשפר את בטיחותם בשעות החשיכה.
מדבקות זוהרות 3M מדבקות זוהרות 3M
לדברי סהר רותם, מנהל קבוצת תעשיה ובטיחות בחברת 3M : "מדובר על שיטה הנהוגה במרבית המדינות המתקדמות בעולם, אך עדיין לא אומצה כמעט בישראל. הגברת ניראות כלי הרכב הכבד ע"י כלי הרכב בסביבתו (לדוגמא, כשמשאית עומדת בשולי הדרך והופכת למפגע) מסייעת למניעת תאונות דרכים במיוחד בשעות הלילה ובתנאי מזג אויר קשים, שמקשים על הנהג לזהות את גודל הרכב שנמצא מולו".

 

עוד מחדשות רכב