הונדה אינסייט החדשה בישראל – החל מ- 143,900 שקל

חודש לאחר שאושר יבוא של מכוניות בתקינה אמריקאית, נחתה בארץ הונדה אינסייט החדשה, המיובאת ביבוא מקביל ומציעה משפחתית היברידית מרווחת וביצועיסטית מהממוצע, במחיר החל מ-143,900 שקל.

ששי כהן 24 ביונ, 2019
הונדה אינסייט החדשה

חודש בלבד לאחר שאישר משרד התחבורה את פתיחת שוק הרכב הישראלי ליבוא של מכוניות בתקינה אמריקאית, נחתה בימים האחרונים הונדה אינסייט החדשה, שמיוצרת בארה"ב ולא הגיעה עד כה לישראל בשל היעדר תקינה אירופאית. פתיחת השוק ליבוא סדיר של דגמים בתקינה אמריקאית (הכוללת בעיקר פנסי חזית בתצורה שונה), אפשרה לראשונה את יבוא הדגם החדש לארץ, אך היבוא לארץ מתבצע ע"י חברת טרגט מוטורס, המחזיקה ברישיון של יבואן מקביל, כחלק ממאמצי משרד התחבורה לפתוח את ענף הרכב לתחרות.


הדור היוצא של הונדה אינסייט שווק בישראל בשנים 2009-2015 ונמכר במספרים נאים יחסית, והציע משפחתית קומפקטית היברידית בעלת עיצוב ייחודי שלא ממש התחבב על כולם. הדור השלישי של הונדה אינסייט מצויד במרכב סדאן משפחתי קלאסי, בעל עיצוב מודרני ונעים לעין, המהווה התקדמות ענקית מול הדור היוצא. מעבר לכך, מדובר בדגם שממוצב בליין הדגמים של הונדה בין הסיוויק המשפחתית לאקורד הגדולה, ומציע ממדים גדולים יחסית עם 4.66 מטר באורך המכונית, 1.82 מטר רוחב, 1.41 מטר גובה ובסיס גלגלים של 270 ס"מ.

מתחת למכסה המנוע מצוידת האינסייט החדשה ביחידת כח היברידית חזקה וחסכונית, הכוללת מנוע בנזין 1.5 ליטר וצמד מנועים חשמליים (אחד להנעת הגלגלים הקדמיים והשני משמש כגנרטור לטעינת הסוללות), המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה ומציעים הספק משולב של 152 כ"ס ומציעים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-8 שניות, לצד צריכת דלק של קצת יותר מ-20 ק"מ לליטר בממוצע.
הונדה אינסייט החדשה

בתוך תא הנוסעים מצוידת המכונית בלוח שעונים משולב מסך "7 דיגיטלי, מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע, ואת ידית ההילוכים האוטומטית הסטנדרטית מחליפים מתגים בסגנון היי-טק המעניקים לרכב תחושה מתקדמת.  הדגם ישווק בארץ ב-2 רמות גימור: אינסייט LX הבסיסית המצוידת במערכת מולטימדיה עם מסך "5, מצלמת רוורס עם פסי הכוונה, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, בקרת אקלים דיגיטלית, פנסי חזית מסוג FULL-LED, פנסים אחוריים משולבים LED, בורר מצבי נהיגה, התנעה בכפתור, חישוקי גלגלים קלים "16, לוח שעונים משולב דיגיטלי, מערכת שמע מקורית 160 וואט עם 6 רמקולים, דיבורית מקורית ועוד. רמת הגימור הגבוהה יותר: אינסייט EX כולל בנוסף: מולטימדיה עם מסך "8 ותמיכה באפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, כניסה והנעה ללא מפתח, התנעת הרכב מהשלט, מערכת שמע משודרגת ומצלמת רוורס נוספת צדדית (Honda LaneWatch) המאפשרת חזרה בטוחה מעקיפה לנתיב.

הונדה אינסייט החדשה

בסעיף הבטיחות, מצוידים צמד הדגמים בחבילת הבטיחות המקורית של הונדה כסטנדרט (Honda Sensing®) הכוללת: התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורי נהיגה והחלפת אורות אוט' (אור רגיל/גבוה).

מחיר הונדה אינסייט 2019 החדשה נקבע על 143,900 שקל לדגם ה-LX ו-160,000 שקל לדגם ה-EX המאובזר יותר. לדברי היבואן, רכבים ראשונים נמצאים בארץ לאספקה מיידית. 


עוד מחדשות רכב