הונדה חשמלית הראשונה תיחשף רשמית בשבוע הבא

הונדה E פרוטוטייפ החשמלית נחשפת בגרסת היצור, הכוללת מרכב סופר-מיני לתנועה עירונית, הנעה אחורית, תא נוסעים הייטקי והבטחה ליותר מ-200 ק"מ בין טעינות.

ששי כהן 27 בפבר, 2019
הונדה e החשמלית

שנה וחצי לאחר שהוצגה הונדה אורבן EV קונספט, גרסת הקונספט של החשמלית העירונית הראשונה של הונדה, חושפת הונדה תמונות ופרטים ראשונים על ההונדה החשמלית הראשונה של היצרן, שתיחשף רשמית בגרסת ייצור בתערוכת ז'נבה שתיפתח בשבוע הבא. הדגם צפוי להתחרות בדגמי הסופר-מיני החשמליים באירופה ובראשם ברנו זואי הנחשבת לנמכרת ביותר באירופה.


הדגם ה-100% חשמלי החדש של הונדה שעונה כרגע לשם "הונדה אי פרוטוטייפ" (E PROTOTYPE), פותח על שלדה חדשה לחלוטין ומדגים את שפת העיצוב החדשה של הונדה עבור המכונית העירונית החשמלית שלה, עם עיצוב בסגנון רטרו חביב למדי המזכיר מאוד את רכב הקונספט שהוצג בעבר, מרכב 5 דלתות דמוי קופה נמוך ורחב ומידות קומפקטיות של מכונית מיני.
הונדה חשמלית
אל אלו מצטרפים ידיות פתיחת דלת נשלפות לטובת שיפור האוירודינמיות ומצלמות צד המחליפות את מראות הצד המסורתיות. פתח הטעינה של הרכב עבר לחזית ומציע נוחות גבוהה יותר לטעינת הרכב, במקום מיקום באחד מצידי הרכב שפחות נח לתפעול, ומקשה לעתים על חיבור כבל הטעינה בחניה.

הונדה חשמלית

בתוך תא הנוסעים מציעה ההונדה החשמלית דשבורד ברוח הייטקית, עם מסכי ענק המחליפים את לוח השעונים המסורתי, משטחי עץ התורמים למראה נעים יותר, מושבים בריפודי אריג נאים למראה ורצפה שטוחה לחלוטין. בהונדה לא חושפים כרגע פרטים טכנים נוספים על הרכב, ומסתפקים בהצהרה על טוח נסיעה חשמלי של יותר מ-200 ק"מ בין טעינות וטעינת 80% מהסוללה באמצעות מטען מהיר תוך חצי שעה בלבד.



עוד מחדשות רכב