אחריות מורחבת ל-5 שנים לדגמי לנד רובר וריינג' רובר בישראל

חברת המזרח יבואנית לנד רובר וריינג' רובר מרחיבה החל מהבוקר את האחריות לדגמי החברה ל-5 שנים או 150 אלף קילומטרים, בצעד שעשוי להגביר את אמון הלקוחות בדגמים ואת חווית הבעלות.

ששי כהן 01 בספט, 2023
ריינג' רובר 2022 החדש בישראל

התחרות בשוק היוקרה עולה שלב. מספר חודשים לאחר ששדרגה יבואנית מרצדס את האחריות לדגמיה ל-4 שנים, מודיעה הבוקר גם חברת המזרח, יבואנית לנד רובר וריינג' רובר על הרחבת האחריות לכלל הדגמים החדשים אך למשך 5 שנים או עד 150,000 ק"מ, כחלק ממהלך היצרן וחזון ה – 'Modern Luxury' המבטיח שיפור חווית הבעלות, שקט נפשי, שמירה על ערכי המכוניות בשוק המשומשות ומצוינות בשירות ממוקד לקוח.


JLR יצרנית דגמי לנד רובר ויגואר, הכריזה היום (01.09.2023) על הרחבת האחריות למותגי ריינג' רובר (ריינג' רובר, ספורט, ולאר, איווק), דיפנדר ודיסקברי, כולל הדגמים החשמליים-היברידיים, משלוש שנים לחמש שנים או 150 אלף ק"מ, החל מה-1.9.2023. יוזמה זו תעניק ללקוחות ביטחון נוסף ושקט נפשי עם רכישת אחד ממותגי היוקרה של JLR.

מהלך זה מייצר אחידות בין דגמי לנד רובר לדגמי יגואר, הנהנים מאחריות של חמש שנים מאז ה-1 ביולי 2022. ההרחבה נועדה לשפר את חווית השירות של הלקוחות במהלך תקופת האחריות, ווודאות בנוגע לעלויות התחזוקה והתפעול לאורך תקופה ארוכה יותר.

אחריות לשלוש שנים הן סטנדרטיות בתעשיית הרכב, כך שהרחבת מדיניות האחריות היא צעד נוסף בהגשמת חזון 'יוקרה מודרנית', שיפור חווית הבעלות על דגמי לנד רובר , יחד עם שמירה על ערכם של דגמי ריינג' רובר, דיפנדר ודיסקברי.

לדברי ירון מלמן, סמנכ"ל השירות והחלפים בחברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית לנד רובר ויגואר"עם הצגת האחריות החדשה והמורחבת לחמש שנים, מוכיח היצרן את מחויבותו לאיכות ואמינות מוצריו. הלקוחות ייהנו מעתה מהגנה מקיפה למשך זמן ארוך יותר מאי פעם, בהתאם לתפיסת ה-modern luxury ש-JLR שואפת לספק."

עוד מחדשות רכב