החל שיווק סיטרואן קקטוס 2019 המחודש בישראל

פחות קרוסאובר ויותר משפחתית נוחה: סיטרואן קקטוס 2019 החדש נוחת בישראל עם עיצוב ידידותי יותר, מערכת מתלים מתקדמת (חגיגות 100 שנה של נוחות…) ולראשונה עם מערכות בטיחות מתקדמות. המחיר נקבע על 109,990 שקל.

ששי כהן 03 במרץ, 2019
סיטרואן קקטוס 2019

קרוב ל-4 שנים לאחר שנחת כאן סיטרואן C4 קקטוס, רכב הפנאי הקומפקטי בעל העיצוב המקורי שלא התחבב כאן על כולם, השיקה הבוקר לובינסקי היבואנית את הקקטוס המחודש ל-2019, שזוכה לעיצוב שגרתי יותר (שאמור לקלוע לטעמו של קהל גדול יותר), תוספת חשובה של חבילת בטיחות מקורית, ומתלים חדשים ומתקדמים עימם מבטיח היבואן רכב אולטרה-נוח, ברמות שטרם נראו בפלח זה. הקקטוס מכר בעולם כ-228,166 עותקים מהדור הראשון, והדגם המחודש בעל העיצוב השגרתי והמעודן יותר, אמור לפנות לקהל גדול מבעבר ולהגדיל את המכירות.


יותר משפחתית – פחות קרוסאובר

הקקטוס 2019 זוכה לעיצוב מחודש ושגרתי יותר, הכולל מראה יותר של משפחתית האצ'בק ופחות של קרוסאובר, עם חזית חדשה המעוצבת ברוח שפת העיצוב הנוכחית של היצרן, וויתור על דיפוני הפלסטיק המאסיביים בצידי הרכב (Air-Bump), והסתפקות במגיני צד צנועים יותר, יחד עם עיצוב מחודש לחלקה האחורי של המכונית. בתוך תא הנוסעים רושם הקקטוס מושבים בעיצוב חדש המבטיחים ישיבה נוחה יותר בסגנון כורסאות, מולטימדיה מעודכנת ועדכון קל לעיצוב גלגל ההגה.

סיטרואן קקטוס 2019

הפעם בלי מגני הפלסטיק הגדולים בדלתות (Air Bump)

שדרוג משמעותי חשוב נרשם בסעיף הבטיחות, עם אימוץ לראשונה של חבילת בטיחות מקורית מתקדמת כסטנדרט, הכוללת התרעה על שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב, התרעת שטח מת במראות הצד, החלפת אורות אוטומטית, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים הכוללים תצוגה גרפית והתרעת עייפות הנהג. אבזור הדגם כולל כסטנדרט: מולטימדיה מקורית (תומכת אפל קארפליי) עם מסך מגע "7 נשלטת מההגה, מצלמת רוורס, הגה עור, בקרת שיוט, חישוקי "16, תאורת LED קדמית ליום, חיישני אורות וגשם, בקרת אקלים דיגיטלית, מחשב דרך ועוד. רמת הגימור הגבוהה יותר SHINE PK כוללת בנוסף כניסה והנעה ללא מפתח, שמשות אחוריות מושחרות, תאורת אווירה פנימית, מושבים משודרגים, קיפול מראות חשמלי, חישוקי "17 קלים ועוד.

הבטחה לשדרוג משמעותי של הנוחות (שהיתה גם כך טובה מהממוצע)

מתחת למכסה המנוע, מסתפק הקקטוס באותה יחידת כח מוכרת של הדגם היוצא, הכוללת מנוע טורבו 1.2 ליטר 110 כ"ס ו-20.9 קג"מ ותיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים מתוצרת AISIN היפנית, המספקים ביצועים נאים עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.9 שניות, מהירות מרבית של 180 קמ"ש וצריכת דלק של 19.6 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן. רמת הזיהום של הדגם עלתה מ- 3 ל-6 בדגם החדש, בהתאם לעדכון המיסוי הירוק. נוחות הנסיעה שהיתה לטובה גם בקקטוס היוצא מעל למקובל, זוכה לשדרוג משמעותי בדגם המחודש, עם מערכת מתלים חדשנית – ה-Progressive Hydraulic Cushions, הכוללת בולמי זעזועים הכוללים 2 יחידות הידראוליות בכל בולם, כאשר אחת אחראית לריכוך שיבושים קלים בדרך והשניה לריכוך מהמורות קשות יותר, המביאות לידי סגירת מהלך של המתלה. מדובר בדגם הראשון של סיטרואן המצוידת במערכת המתלים החדשה, כאשר בהמשך השנה תגיע גם ה-C5 איירקורס עם המתלים הנ"ל.

סיטרואן קקטוס 2019

פנסים רחבים מאחור וללא כיסוי הפלסטיק הגדול

מחיר סיטרואן C4 קקטוס 2019 החדש יחל ב-109,990 שקל לדגם הFEEL ו-114,990 שקל לדגם ה-Shine PK המאובזר יותר.



עוד מחדשות רכב