החל שיווק פולקסווגן פולו GTI החדשה 2022 בישראל

יבואנית פולקסווגן מתחילה בשיווק הפולו GTI המחודשת בישראל. המחיר מתייקר ב-14,000 שקל ויחל מ- 186,900 שקל.

ששי כהן 26 ביול, 2022

לאחר תקופה של יובש בשוק הספורטיביות הקטנות והיעדר סופרמיני ספורטיבית לחובבי הנהיגה, מתחילה צ'מפיון מוטורס יבואנית פולקסווגן בשיווק הפולו GTI המחודשת בישראל, לאחר שעברה מתיחת פנים. הדגם חוזר לאחר היעדרות של שנתיים מהשוק המקומי, ובדומה לתהליך ההתייקרות הכולל שעובר שוק הרכב, גם הפולו GTI מציגה מחירון שמצביע על עליית מחיר של 14,000 שקל מול מחיר הדגם בעבר.


העיצוב המחודש של הפולו נושא את רוח שפת העיצוב העדכנית של פולקסווגן, בהשראת דגמי "אחיו" מבית ענקית הרכב. פגוש חדש מעטר את חזית הרכב, ובאחורי הרכב לוגו GTI יחליף את כיתוב הפולו המוכר. בנוסף, תאורת יום LED חדשה –  פנסי LED קדמיים בטכנולוגיית מטריקס לד משופרת  IQ Light, פנסי LED אחוריים כולל איתות דינמי, חתימת תאורת יום חדשה עם עיצוב ספורטיבי לפגוש הקדמי וכן עיצוב חדש לגריל פנסי ערפל קדמיים ותאורת פניה, תאורת אווירה פנימית במגוון צבעים, גג שמש עם הפעלה חשמלית, חלונות אחוריים מושחמים וחישוקי סגסוגת "17. הרכב יוצע בחמישה צבעים.

ליבה של הפולו GTI המחודשת הוא מנוע 2.0 ל' עם הספק של 207 כ"ס המושגים ב-4,600 סל"ד ומומנט שיא של 32.6 קג"מ המושגים ב-1,500-4,500 סל"ד.  מנוע זה משודך לתיבת הילוכים אוטומטית DSG בעלת שבעה הילוכים (במקום 6 בעבר). בנוסף, מציעה ה-GTI ביצועים נאים עם 240 קמ"ש כמהירות מרבית, ו-6.5 שניות תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש. לכך יתרמו גם שלדה ספורטיביות יותר, שנתפרה למידות הפולו, המנמיכה אותה ב- 15 מ"מ ומאפשרת חווית נהיה דינמית יותר ללא פשרה על נוחות.

סביבת הנהג הפנימית של הפולו מתהדרת בהגה חדש וגימורים מעוצבים באדום בידיות הפנימיות, בקונסולה המרכזית ובהגה. לכך מתווספת מערכת מולטימדיה עם מסך מגע צבעוני 8", לוח מחוונים דיגיטלי, קישוריות לטלפון נייד באמצעות Car Play ו- Android Auto וכן טעינה אלחוטית לטלפון הנייד. בנוסף, מאפשרת המערכת שליטה מההגה על מערכת השמע הכוללת 6 רמקולים. אל אלו מצטרפים כסטנדרט מערכת בקרת אקלים מפוצלת ל-2 אזורים, מצלמה אחורית, מערכת Park Assist לסיוע בחניה אוטומטית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מראות צד מתכווננות ומתקפלות חשמלית, מערכת Start & Stop, כניסה והנעה ללא מפתח, מושבי Comfort Sport קדמיים עם תמיכה לגב התחתון, בלם יד, גלגל הגה וידית הילוכים מצופים עור.

המפרט הבטיחותי כולל את מערכת ה-Travel Assist המציעה בקרת שיוט אדפטיבית מורחבת עד למהירות של 210 קמ"ש, עם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה והתאמת מהירות הנסיעה בהתאם, בלימה אוטומטית בעת חירום, מערכת לניטור מרחק לפנים, בקרת סטיה מנתיב אקטיבית, זיהוי רכב בשטח מת במעבר נתיב ו- 6 כריות אוויר.

עוד מחדשות רכב