גדול, מעוצב ויקר יותר: שברולט טראקס RS החדש בישראל

יבואנית שברולט מתחילה בשיווק הטראקס החדש בישראל בגרסאות RS ספורטיביות למראה, עם מנוע טורבו 1.2 ליטר 139 כ״ס ותא נוסעים מרווח, בטיחותי ומאובזר מבעבר. המחיר התייקר משמעותית ויחל מ-151,000 שקל.

ששי כהן 19 באפר, 2023
שברולט טראקס 2023

3 שנים לאחר שפסק שיווק שברולט טראקס בישראל, הנציג של שברולט בקטגוריית הג׳יפונים הקומקפטיים (B-SUV), מודיעה UMI היבואנית על התחלת שיווקו של הדור החדש בארץ, המחליף את הדור הקודם שהוצג עוד ב-2013.


הטראקס החדש הוצג לפני כחצי שנה בעולם, ולמרות שהיבואן מתייג אותו בסגמנט ה-B-SUV, הממדים שלו צמחו משמעותית ומציבים אותו מבחינת הגודל כמתחרה לדגמי ג׳יפונים גדולים ומשפחתיים יותר עם אורך של  4.53 מטרים, רוחב של 1.82 מטר, גובה של 1.56 מטר ובסיס גלגלים של 270 ס״מ.

העיצוב הפך להיות מודרני ושרירי יותר ומיישר קו עם שפת העיצוב הנוכחית של שברולט ומעניק לרכב הופעה הרבה יותר מושכת מבעבר. 2 רמות הגימור של הדגם שיוצעו בארץ הינן ״RS" – ר״ת של Rally Sport, וכוללות אלמנטים עיצוביים ספורטיביים שיוצרים מראה קרבי ובולט, בסיס גלגלים רחב, קו גג נמוך, חישוקי אלומיניום שחורים בגימור מוברש ובקוטר "18, לוגו מושחר, חלונות מושחרים, תפרים אדומים בתא הנוסעים והגה קטום. לטראקס החדש עיצוב ייחודי לפגושים האחורי והקדמי, גריל קדמי מושחר, פנסי LED ובתי פנסים רחבים.

שברולט טראקס RS 2023

גרסת הכניסה "RS1" המיועדת ככל הנראה בעיקר לציי רכב כוללת אבזור דליל למדי עם מולטימדיה עם מסך מגע ״8 וקישוריות לסמארטפונים, חישוקי גלגלים קלים ״18, חימום מושבים קדמיים  ואפשרות להתנעה דרך השלט. רמת הגימור השניה "RS2" כוללת גם בקרת אקלים דיגיטלית, כניסה והנעה ללא מפתח, לוח מחוונים דיגיטלי, מולטימדיה עם מסך מגע ״11, מושבי עור סינטטי, מסילות גגון ותאורת יום מסוג LED. טעינה אלחוטית תוצע רק כאופציה בגרסה היקרה וקיפול מראות חשמלי לא נמצא בהיצע הדגמים.

האבזור הבטיחותי עשיר וזהה לצמד רמות הגימור וכולל : התרעת שמירת מרחק ובלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת במראות ותנועה חוצה מאחור, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, החלפת אורות אוט׳ ועוד.

שברולט טראקס RS 2023

הטראקס מצויד במנוע טורבו בנפח 1.2 ליטר, שלושה צילנדרים , בהספק של 139 כ"ס ו-22.4 קג"מ אליו משודכת תיבת הילוכים אוטו' בעלת 6 יחסי העברה בהנעה קדמית. התאוצה ל-100 קמ״שׁ אורכת 8.6 שניות, המהירות המרבית עומדת על 190 קמ״ש וצריכת הדלק המשולבת לפי נתוני היצרן עומדת על 13.5 ק״מ לליטר.

מחיר שברולט טראקס נקבע על 151,000 שקל לגרסת הכניסה ו-155,000 שקל לגרסה המאובזרת יותר. לדברי היבואן, צמד הדגמים זמינים כבר בארץ באספקה מיידית. 

עוד מחדשות רכב