הישג מרשים לאפליקצית HopOn הישראלית

במסגרת תחרות של ענקית התקשורת האמריקאית Verizon ומתוך אלפי משתתפים, הגיעה האפליקציה הישראלית HopOn לשלב המועמדות הסופיות בתחום התחבורה החכמה.

ששי כהן 28 בדצמ, 2014
אפליקציית HopOn

הישג משמעותי ראשון לסטארט אפ מקהילת EcoMotion: אפליקצית HopOn הישראלית העפילה לשלב הגמר בתחרות העולמית של ענקית התקשורת האמריקנית Verizon ותתחרה יחד עם 11 חברות נוספות על הפרס הראשון בשווי מיליון דולר שיוענק לסטארט אפ בעל פיתרון הטכנולוגי המוביל לייעול תחבורתי.


אפליקציית HopOn מאפשרת תשלום נוח וחכם בתחבורה ציבורית באמצעות הסמארטפון. החברה נוסדה בשנת 2013 על ידי היזמים עופר סיני (30) ודויד מזומן (30) לשעבר רואי חשבון בפירמות רו"ח KPMG ו- PWC. החברה פיתחה טכנולוגיה חדישה ומתקדמת המאפשרת תשלום חכם ונוח באמצעות הסמארטפון בתחבורה הציבורית, כאשר בדלתות הכניסה והיציאה באוטובוס מותקנים משדרים באמצעותם מזהה המכשיר הסלולרי את פרטי הנסיעה, ומבצע חיוב תואם באפליקציה. השימוש באפליקציה פשוט ונוח, תהליך ההרשמה מתבצע על ידי הזנת מספר הטלפון הסלולרי של הנוסע ומיד בעת ההזנה נשלח מסרון המכיל קוד אישור למשתמש אשר עליו להזין חזרה באפליקציה.

אפליקציית HopOn

אפליקציית HopOn


אפליקצית HopOn אגב, הצטרפה לתחרות הבין לאומית רק ארבעה ימים לפני שנסגרה ההרשמה לתחרות, בעקבות מידע על התחרות שהגיע אליהם במקרה במייל. כבר בשלב הנוכחי בה העפילה החברה לגמר יחד עם 11 חברות נוספות, זכתה החברה בפרס של רבע מיליון דולר, מעבר לחשיפה האדירה של התחרות. אפליקציית HopOn זמינה כיום בכל הקווים של חברת "דן", ובמו"מ לבחינה עם חברות תחבורה ציבורית נוספות בארץ.
לדברי עופר סיני, מייסד אפליקציית HopOn: "הזכייה בתחרות מתוך אלפי מתחרים בתחרות בינלאומית כה יוקרתית מציג שוב את הפוטנציאל העצום הקיים באפליקציה. יש פה הכרה נוספת בחשיבות ובצורך לייעל השימוש בתחבורה ציבורית על מנת שתהפוך לנגישה וזמינה יותר לציבור הרחב. הרעיון לאפליקציה עלה מתוך הצורך בשיטת תשלום נוחה יותר מהשיטה המקובלת כיום בתחבורה הציבורית. לכן, פיתחנו את הרעיון ויצרנו שיתופי פעולה מוצלחים עם מגוון חברות התחבורה הציבורית בישראל. אנו נרגשים שהגענו למקום כזה בתחרות ושואפים גם לזכות בפרס הראשון בה. באמצעות פרס הזכייה נוכל להמשיך ולקדם את הרעיון על מנת לשפר ולייעל את התחבורה הציבורית בישראל ובעולם."