המבצעים מגיעים גם לטויוטה bZ4X החשמלית

יבואנית טויוטה משיקה בישראל את ה-bZ4X המעודכנת, הכוללת מטען מובנה תלת פאזי המקצר משמעותית את זמן הטעינה ועדכון רחב לתוכנת הרכב. במקביל, תוצע המכונית מעתה עם עמדת טעינה והתקנה ללא עלות בשווי של 6,490 ₪.

ששי כהן 11 ביונ, 2023
טויוטה bZ4X

בדיוק שנה לאחר שהחל שיווק טויוטה bZ4X החשמלית בישראל, מעדכנת יוניון מוטורס היבואנית את הדגם ומתחילה בשיווק הגרסה החדשה של המכונית החשמלית הראשונה שלה בישראל, הכוללת שדרוג משמעותי של יכולות הטעינה של הרכב שהיוו נקודת תורפה משמעותית עד כה בשיווק הדגם בישראל. במקביל, מציעה היבואנית את הרכב מעתה עם הטבה הכוללת עמדת טעינה + התקנה במתנה לרוכשי המכונית.


הגרסה המעודכנת של ה- bZ4X החשמלית מציגה יחידת טעינה מובנית חדשה (ON BOARD CHARGER) ותוכנה משודרגת הכוללת עדכונים ואופטימיזציה של תצוגת הטווח ויעילות הטעינה. הדגם מגיע מעתה עם מטען מובנה תלת פאזי בעל הספק טעינה של עד 11 קילוואט (לעומת שקע חד פאזי שנמכר עד היום). המטען התלת פאזי יאפשר טעינת AC מהירה יותר של הרכב וקיצור משמעותי בזמן הטעינה אשר יעמוד על בין 6.5 ל-10 שעות. בנוסף, הרכב מגיע עם גרסת תוכנה מעודכנת, כך שהיא מספקת טעינה משופרת ותצוגת טווח מדויקים יותר. עדכון התוכנה יבוצע ללא עלות לכלל לקוחות bZ4X במרכזי השירות המורשים של טויוטה.

גם הטעינה המהירה משתדרגת ברכב כך שהוא מאפשר מספר רב יותר של מחזורי טעינת DC לכל 24 שעות וזאת כמובן מבלי להתפשר על הביצועים לטווח ארוך של הסוללה וכן בוצע צמצום זמן הטעינה הנדרש בטעינת DC מ-80% ל-100%, כך שכעת הוא עומד על 30 עד 60 דקות (תלוי בתנאים כגון טמפרטורה).

לרגל השקת הגרסה המעודכנת של ה- bZ4X, ומתוך רצון להקל כמה שניתן על המעבר לרכב חשמלי, שיכול לעיתים להיתפס כמאיים ומורכב, תעניק היבואנית לכל רוכש חבילת FREEDOM PACK הכוללת ביצוע סקר חשמל בביתו, והתקנת עמדת טעינה מקורית לרכב החדש בבית הלקוח ללא עלות. שווי החבילה נאמד ב- 6,490 ₪ . 

לטויוטה bZ4X, טווח נסיעה של למעלה מ- 500 ק"מ (לפי נתוני היצרן) והיצרן מצהיר על יעילות סוללה יוצאת דופן המתוכננת לרמה של 90% מיעילותה כחדשה לאחר תקופה של 10 שנים! לאור ביצועים יוצאי דופן אלו ורמת אמינות גבוהה במיוחד, יוניון מוטורס מאפשרת רכישת הארכת אחריות לסוללה עד ל 10 שנים! (הארכת האחריות כפופה לבדיקה).

מתחילת השנה עלו לכביש כ-456 מדגמי טויוטה bZ4X החשמלית.  מחיר הדגם בישראל מתחיל מ-245,990 ₪

מעוניינים בנסיעת מבחן לטויוטה החשמלית + הצעת מחיר כולל מימון וטרייד אין? השאירו פרטים כאן (מדור שיווקי)

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם

    עוד מחדשות רכב