המטרה: חיסכון בעלויות ! המסחרית החשמלית של BYD במבצע אטרקטיבי

בעלי מקצוע שפועלים במיוחד בסביבה עירונית? מה דעתכם על מסחרית חשמלית של BYD עם טווח של 238 ק"מ, כושר העמסה מרשים, אבזור עשיר ומפנק והוצאות אחזקה נמוכות במיוחד במחיר של 150,000 שקל בלבד?

ששי כהן 02 בפבר, 2024
BYD ETP3

לאחר שכבשה את שוק החשמליות אשתקד BYD והפכה לחשמלית הנמכרת בישראל, עם יותר מ-15,000 מסירות ב-2023, עושה את צעדיה הראשונים שלמה מוטורס היבואנית גם בשוק המסחריות עם המסחרית הקומפקטית החשמלית BYD ETP3, שמיועדת בעיקר לבעלי מקצוע הזקוקים לרכב חלוקה או שירות יעיל במיוחד לתנועה עירונית, מפנק ברמה של רכב נוסעים פרטי וחשוב לא פחות – חסכוני במיוחד בהוצאות האחזקה, שיחסוך לכם המון כסף !


ה-ETP3 הוא רכב מסחרי קומפקטי שמזכיר בעיצוב החיצוני שלו את ניסאן e-NV200 ששווק כאן לפני שנים ספורות, ולצד עיצוב נאה מציע מידות קומפקטיות הדומות לרכב משפחתי עם מרכב באורך של 4.46 מטר ורוחב של 1.72 מטר, אך עם גובה מרשים של 1.87 מטר, שתורם לנפח תא מטען אדיר של 3,500 ליטר, לצד תנוחת ישיבה גבוהה ושדה ראיה מצוין לתמרון בתוך העיר הצפופה. גם כושר העמסה מרשים ועומד על 705 ק"ג.

BYD ETP3

הדגם מגיע לארץ בגרסה מסחרית סגורה בלבד, הכוללת צמד מושבים, כאשר כאופציה ניתן להזמין אותו גם עם ספסל אחורי ל-3 נוסעים נוספים, ולהפוך אותו גם לרכב משפחתי מחוץ לשעות העבודה. לרשות הנהג עומד גם אבזור נדיב במיוחד הכולל מושבים עם ריפודי עור מלאכותי, חימום מושבים, בלם יד חשמלי, כניסה והנעה ללא מפתח, מולטימדיה מקורית עם מסך מגע "8.12, מצלמת רוורס, חיישני רוורס מקוריים, קיפול מראות חשמלי, תאורה פנימית מסוג LED, רצפת אלומיניום אחורית מונעת החלקה, חישוקי גלגלים קלים "16, צמד כריות אוויר, צמד יציאות USB ועוד.

BYD ETP3

המפרט הטכני כולל מנוע חשמלי המפיק 136 כ"ס, המספק נסיעה חלקה, נטולת ויברציות ושקטה המאפיינת רכבים חשמליים. כרכב המיועד לשימוש בעיקר עירוני ולהשגת טווח נסיעה אופטימלי, המהירות המרבית הוגבלה ל-100 קמ"ש, אך יחד עם זאת, חשוב להבהיר שהרכב מורשה לנסוע בכל סוגי הכבישים ואינו מוגבל לתנועה עירונית בלבד. הרכב מצויד בסוללת BLADE מסדרת הסוללות המתקדמת של היצרן, בקיבולת של 44.9 קוט"ש ומבטיח טווח נסיעה משולב עד 238 ק"מ לפי תקן ה-WLTP. מן הסתם, לא מדובר ברכב שמיועד לבעלי מקצוע שחורשים את הארץ לאורכה ולרוחבה, אך לטכנאים, חשמלאים, אינסטלטורים, נותני שירות שונים וכאלו שזקוקים לרכב חלוקה ואינם עושים ק"מ יומי גבוה, מדובר ברכב יעיל בהחלט.

כחלק מהיותו רכב חשמלי חשוב לקחת בחשבון שהוא נהנה מאגרת רישוי מוזלת של 558 שקל לשנה בלבד, ועלויות הנסיעה על חשמל לק"מ מצחיקות. גם עלויות האחזקה במוסכים נמוכות משמעותית ממסחרית דיזל ואת אלו מגבה היבואנית באחריות מרשימה למנוע ל-5 שנים או עד 150,000 ק"מ ואחריות לסוללה עד 8 שנים או 200,000 ק"מ.

מחיר מבצע למהירי החלטה (המלאי מוגבל) כ- ₪150,000 כולל מע"מ. (₪150,558 על הכביש כולל רישוי)

הערות לעסקה:

  • יבואן רשמי שלמה מוטורס, מודל 2024
  • עלות התקנת ספסל אחורי והפיכתו לרכב 5 מושבים 13,000 שקל
  • אפשרויות מימון שונות בכפוף לאישור חברת המימון
  • דרגת זיהום אוויר 1, רמת אבזור בטיחותי 0
  • ט.ל.ח

לפרטים נוספים אודות הרכב, נסיעת מבחן וקבלת הצעת מימון מסודרת הכניסו פרטים כאן ונציגי החברה ישמחו לשוב אליכם בהקדם

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם

    עוד מחדשות רכב