השוק החשמלי מתעורר: MG ZS EV רושמת 109 מסירות בינואר !

הקרוסאובר החשמלי של MG רושם פתיחה מוצלחת ומסירה של 109 כלי רכב חשמליים בחודש ינואר, בעזרתם שובר מותג MG גם שיא במכירות בישראל עם 231 מכוניות שעלו לכביש בינואר. בחודש פברואר צפוי הדגם החשמלי למסור אף יותר !

ששי כהן 02 בפבר, 2020
MG ZS EV החשמלי

שנת 2020 מסתמנת כשנת המפנה וככל הנראה תחילתה של המהפכה החשמלית בישראל. חודשיים לאחר שהודיעה קבוצת לובינסקי על התחלת שיווק הגרסה החשמלית של MG ZS, מדווחת החברה על מסירה של 109 מכוניות בחודש ינואר, אשר מהווים כמעט ממחצית מכירות הג'יפון בארץ (הכולל גם גרסת בנזין).


במהלך חודש ינואר נמסרו 109 כלי רכב מסוג MG ZS EV ללקוחות פרטיים. בנוסף לכך, כל המשלוח הראשון שהגיע לישראל ובו 300 כלי רכב נמכר ויתרת כלי הרכב ימסרו ללקוחות במהלך חודש פברואר.

לאור ההצלחה, בלובינסקי הוחלט להמשיך את תנאי ההשקה של הרכב עד סוף חודש פברואר שכוללים מחירים, של 138,888 לגרסת Net S ומחיר של 141,111 לגרסת Net Up S וכן עמדת טעינה ביתית ללא התקנה, כבל 'מוד' 2 לטעינה משקע חשמל ביתי, כבל 'מוד' 3 נוסף לטעינה מעמדה ציבורית מתנה.

בנוסף לגרסה החשמלית, מה-MG ZS בגרסת הבנזין נמסרו 122 יחידות, מה שמצטבר לכדי 231 יחידות יחדיו בחודש ינואר – שיא מסירות לחודש אחד במותג MG מאז החל שיווקו בישראל.

הבוקר החלה גם תחרות בסגמנט הקרוסאוברים החשמליים, עם התחלת שיווקו של מותג GAC מוטורס הסיני בישראל, עם דגם ה-GE3 – מתחרה ישיר לקרוסאובר של MG, אשר נוחת בארץ עם נתוני ביצועים ואבזור דומים, אך ללא חבילת בטיחות מקורית מתקדמת, ואפשרויות טעינה מעמדת טעינה מהירה, מה שככל הנראה יעניק יתרון משמעותית לג'יפון של MG. בכל מקרה, התחרות מבורכת ויהיה מעניין.

לקישור למבחן וידאו ל-MG החשמלי לחצו כאן



שפת עיצוב חדשה