וולוו רוצה שתפחיתו את השימוש ברכב ותעברו ללכת ברגל (עם נעלי וולוו…)

יצרנית הרכב וולוו עולה שלב בעידן הקיימות, מודה שתעשיית הרכב הינה אחת המזהמות הגדולות בעולם, וכחלק משאיפותיה להיות ירוקה לחלוטין עד 2040, משיקה נעל אופנתית המיוצרת מחומרים ממוחזרים ומבקשת ממכם ללכת יותר ברגל במקום לנהוג ברכב.

ששי כהן 24 באוק, 2022
נעלי וולוו

יצרנית הרכב וולוו מעלה הילוך בעידן ״הקיימות״ ומצטרפת לתופעה החדשה המאפיינת שלל יצרני רכב בתקופה האחרונה, בה פועלים היצרנים לשינוי תדמיתם כמזיקים לסביבה ומשקיעים בשלל אנרגיות מתחדשות בייצור הרכבים במפעלים, לצד שימוש גובר בחומרים ממוחזרים. וכך, לאחר כמה ימים של טיזרים אודות הרכב החדש והכי ידידותי לסביבה שמביאה וולוו לשוק, חשפה אמש החברה את כלי התחבורה החדש, שהוא בכלל נעל מתוצרת וולוו, שהרעיון שעומד מאחוריה הוא בכלל ישראלי…


מדובר ברעיון שהתחיל במשרד הפרסום של וולוו בישראל (מקאן ת"א) טס לשוודיה, המשיך לקנדה ובימים אלו עושה צעדים ראשונים בישראל. קמפיין לעידוד מודעות להליכה מתי רק שאפשר, כי זה הכי בר קיימא וידידותי לסביבה, והפיצוח שנולד היה: לעצב נעל מחומרים ממוחזרים בהשראת וולוו.

נעלי וולוו

הטיזר שפורסם השבוע טרם חשיפת הנעליים…

מתוך הבנה שבמלחמה על הכדור נדרשת גם אחריות אישית שתביא לניצחון פרטי קטן של כל אחד מאיתנו – ללכת במקום לנהוג. ללוות את הילדים לבית הספר בהליכה, ללכת לסופר ולא לנסוע, לחדר הכושר ברור שעדיף ברגל או באופניים. בקיצור, הבנתם את הרעיון!

המהלך הייחודי כולל חלוקת נעלי וולוו ממוחזרות במהדורה מוגבלת המיוצרות ב CASCA, חברת נעליים קנדית מובילה, לאנשי המותג בעולם ובישראל עם עידוד לבחור בהליכה מתי שרק אפשר!

הנעליים עשויות מאלמנטים ממוחזרים בהתאם לתפיסת הקיימות ושמירה על הסביבה שוולוו חרטה על דיגלה – הסוליה מיוצרת מצמיגים ממוחזרים, כל גוף נעל מיוצר ממחזור של 7 בקבוקי פלסטיק ועוד.  בוולוו טוענים שהנעליים עוצבו בהשראת וולוו XC40 וניתן לזהות בהן אלמנטים עיצוביים מהעולם של וולוו כגון הפטיש של אל הרעם הנורדי תור הכל כך מוכר ומזוהה עם פנסי וולוו מופיע גם בנעליים, וחדי העין יבחינו גם בדגלון שבדי קטנטן בצד הנעל.

כחלק מאסטרטגיית וולוו לשמירה על כדור הארץ – מפעלי החברה פועלים תחת הנחיות קפדניות של אנרגיה ירוקה ואפס זיהום פחמני בתהליך ייצור הרכבים, ברכבי וולוו שטיחי הפלסטיק מיוצרים מבקבוקים ממוחזרים, דיפוני העץ עשויים מעצים שנסחפו ברוח ולא נכרתו לטובת הייצור, בוולוו לא תמצאו ריפודי עור ברכבים החדשים, ועד לשנת 2030 וולוו תציע רק מכוניות חשמליות כחלק מהירתמותה למאבק על כדור הארץ.

 

 

עוד מחדשות רכב