חדש בארץ: סוזוקי ויטרה וקרוסאובר בגרסאות היברידיות

יבואנית סוזוקי ממשיכה בשדרוג דגמיה בטכנולוגיה היברידית קלה, עם התחלת שיווק הויטרה והקרוסאובר בגרסאות היברידיות המשפרות את צריכת הדלק עד 17% ומפחיתות את פליטת המזהמים עד 20%. המחירים יחלו מ-135,000 שקל.

ששי כהן 01 ביונ, 2021
סוזוקי ויטרה היברידית

חברת מכשירי תנועה מרחיבה את היצע הדגמים ההיברידים שלה בישראל, ומתחילה בשיווק סוזוקי ויטרה וקרוסאובר בגרסאות היברידיות קלות, המשפרות את צריכת הדלק ופליטת המזהמים ואף תורמות קלות למומנט של הדגמים בשלבים שונים של הנסיעה. יחד עם הדגמים החדשים, מציעה כיום סוזוקי אפשרות לגרסאות היברידיות בכל הדגמים שלה בארץ למעט הג'ימני שיחושמל גם הוא בהמשך.

בדומה לשאר דגמי היצרן, גם במקרה של הדגמים החדשים לא מדובר במערכות היברידיות מלאות המאפשרות נהיגה על חשמל בלבד למרחק של כמה ק"מ, אלא במערכות קלות (48V במקרה של הדגמים החדשים), המוסיפות בסה"כ 15 ק"ג למשקל הרכב, כולל סוללת הליתיום-יון הקומפקטית.

סוזוקי ויטרה היברידית

במקרה של סוזוקי ויטרה ההיברידית, משתדרג מנוע הטורבו בצריכת דלק משופרת של 17% מול גרסת הבנזין, ומבטיח 16.86 ק"מ לליטר במקום 14.45 ק"מ לליטר בממוצע. פליטת ה-CO2 שלו הצטמצמה ב-20% ודרגת הזיהום שלו יורדת מ-8 ל-4 בדגם החדש. התאוצה ל-100 קמ"ש בדגם עומדת על כ-9.5 שניות.

הויטרה ההיברידית תשווק ב-3 רמות גימור לבחירה, כאשר כבר מרמת הגימור הבסיסית "GLX" תקבלו תאורת LED מבחוץ, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת שיוט אדפטיבית, 7 כריות אוויר, זיהוי שטח מת במראות הצד, התרעה על תנועה חוצה לאחור, מולטימדיה מקומית 10 אינץ' עם הפעלה קולית, חישוקי "17 ועוד. רמת הגימור האמצעית "GLXV" תכלול גם שמשות אחוריות מושחרות, חישוקי "17 בעיצוב שונה, חיישני -חניה קדמיים ואחוריים מקוריים, ריפודי זמש קטיפתי משולב דמוי עור, מולטימדיה מקורית 7 אינץ' הכוללת קישוריות לסמארטפון ומצלמה אחורית מקורית ועוד. רמת הגימור הבכירה תכלול גם הנעה 4X4 ובורר מצבי שטח, אך תגיע לארץ מאוחר יותר השנה.

מחיר הדגמים יחל מ-136,990 שקל לגרסת ה-GLX ו-141,990 שקל לגרסת ה-GLXV המאובזרת יותר. תוספת של צביעה דו-גוונית למרכב תעלה כ-3,000 שקל נוספים.

סוזוקי קרוסאובר היברידי

הקרוסאובר ההיברידי ישווק עם אותו מנוע מוכר 1.4 ליטר טורבו, ושדרוג היחידה ההיברידית משפר גם במקרה שלו את צריכת הדלק ב-17% עם 16.85 ק"מ לליטר בממוצע במקום 14.4 ק"מ לליטר בגרסת הטורבו הרגילה, וכך גם מצטמצמת פלטת ה-CO2 ב-20% ודרגת הזיהום שלו יורדת מ-8 ל-4 בדגם החדש. התאוצה ל-100 קמ"ש בדגם עומדת על כ-9.5 שניות.

סוזוקי קרוסאובר היברידית

סוזוקי קרוסאובר היברידית

הקרוסאובר תשווק ברמת גימור אחת וגבוהה GLX הכוללת שבע כריות אוויר, פנסי חזית מסוג LED במקום הלוגן, בלימה אוטונומית בטכנולוגיית רדאר, חיישני תאורה וגשם אוטומטיים, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, שמשות כהות, כניסה והתנעה ללא מפתח, חישוקי סגסוגת 17 אינץ' ומולטימדיה בהתקנה מקומית 8.4 אינץ' עם מערכת הפעלה קולית.

מחיר סוזוקי קרוסאובר היברידי נקבע על 134,990 שקל, התייקרות של 5,000 שקל מול גרסת הטורבו הרגילה.

עוד מחדשות רכב