חדש בארץ: קיה נירו אורבן (Urban)

משפחת הקרוסאובר ההיברידי הפופולרי קיה נירו מתרחבת לשנת 2021, עם התחלת שיווקה של גרסת ה-"אורבן" המכוונת ללקוחות פרטיים, הכוללת אבזור עשיר יותר משל גרסת ה-LX הבסיסית ותג מחיר מעורר שאלות.

ששי כהן 07 בדצמ, 2020
קיה נירו פלאג אין 2020

חברת טלקאר, יבואנית קיה, מעדכנת את משפחת הנירו לשנת 2021, ומודיעה על התחלת שיווקה של הנירו אורבן (Urban), רמת גימור חדשה שמתברגת בין ה-LX הבסיסית ל-EX המאובזרת יותר.


עיקר השינויים מול גרסת ה-LX הבסיסית שכוונה עד כה בעיקר לחברות הליסינג, נוגעת לציודה של המכונית באבזור עשיר יותר הכולל גם כניסה והנעה ללא מפתח, שמשות אחוריות מושחרות, חיישני רוורס מקוריים ומערכת בטיחות ROA למניעת שכחת ילדים בספסל האחורי, המצטרפים לאבזור המוכר של גרסת ה-LX שכולל גם מולטימדיה מקורית עם מסך "8 ומצלמת רוורס, חיישני רוורס, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, מושב נהג ונוסע מתכווננים לגובה, בקרת אקלים דיגיטלית דו אזורית, קיפול מראות חשמלי, בלם יד חשמלי, פנסים אחוריים בשילוב LED, חיישן אורות, תאורת פנים עשירה, שקעי AUX ו- USB, מחשב דרך וחבילת בטיחות הכוללת: 7 כריות אוויר, מערכת בלימת חירום אוטונומית, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה המבצעת תיקוני היגוי, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים, מערכת להתראת ערנות הנהג ועוד.

מבחינת יחידת הכח מדובר באותה מכונית מוכרת הכוללת מנוע 1.6 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 141 כ"ס, תיבת הילוכים אוטומטית, צריכת דלק של 27 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן.

מחיר קיה נירו אורבן המיועדת ללקוחות פרטיים ולא לליסינג זהה לגרסת ה-LX ועומד על 144,900 שקל, מה שלא ברור לעת עתה איזה לקוח יבחר דווקא בה, בשעה שתמורת 1,000 שקלים נוספים בלבד יוכל לקבל את גרסת ה-EX המאובזרת עוד יותר. לדברי היבואן, הגרסה שמיועדת לחברות הליסינג היא דווקא גרסת הפלאג-אין הייבריד.



עוד מחדשות רכב