חדש: קיה סטוניק עם ריפודי עור – האם אתם באמת צריכים את זה?

יבואנית קיה מתחילה בשיווק הסטוניק ברמת גימור "אורבן פלוס", הכוללת גם ריפודי עור, חישוקי "17 וכניסה והנעה ללא מפתח. בדרך תצטרכו להתפשר על מנוע הבנזין 1.4 ליטר הוותיק והמחיר נקבע על 119,900 שקל.

ששי כהן 27 בנוב, 2022
קיה סטוניק

חברת טלקאר יבואנית קיה, מרחיבה את משפחת דגמי הסטוניק לחמישה, ומתחילה בשיווק רמת גימור מהודרת יותר לדגם ה-1.4 ליטר, המחזיק כיום כ-40% ממכירות הסטוניק בארץ ונהנה מפופולריות בעיקר בציי רכב. מחיר הדגם נקבע על 119,900 שקל.


הסטוניק אורבן פלוס כולל לראשונה בדגמי הסטוניק בארץ ריפודי עור (מלאכותיים) ותוספת של כניסה והנעה ללא מפתח (Keyless), חישוקי גלגלים "17 קלים, שמשות אחוריות מושחרות ואופציה לצביעה דו-גוונית למרכב, המשדרגים משמעותית את המראה החיצוני. מעבר לכך, תמצאו את אותו אבזור מוכר הכולל גם מולטימדיה מקורית עם מסך מגע "8, קישוריות לסמארטפונים, מצלמת רוורס, בקרת שיוט, בקרת אקלים, קיפול מראות חשמלי וחבילת בטיחות מקורית הכוללת התרעת שמירת מרחק ובלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, החלפת אורות אוטומטית ועוד.

מתחת למכסה המנוע תקבלו את יחידת הכח הוותיקה (והמיושנת כבר) הכוללת מנוע בנזין 1.4 ליטר המפיק 100 כ"ס ותיבה אוטומטית פלנטרית 6 הילוכים, המספקים ביצועים סבירים וצריכת דלק שנפגעת קלות ברמת הגימור החדשה ועומדת על 14.7 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. מה שכן, לזכותו יחידת כח וותיקה ואמינה למדי.

בשורה התחתונה: וותרו על ריפודי העור, הוסיפו 5,000 שקל ולכו על גרסת הטורבו 1.0 ליטר EX העדיפה. 

עוד מחדשות רכב