חדש בארץ: רנו קליאו NOIR (במהדורה מוגבלת)

מנוע טורבו 1.0 ליטר וגיר ידני 6 הילוכים על מרכב סופר מיני הכולל חבילת השחרה חיצונית של הרכב ומערכת שמע יוקרתית נשמעים כמתכון לרכב חובבי הנהיגה הצעירים המושלם. רק למה המחיר זינק ב-18,000 שקל?

ששי כהן 15 באפר, 2022
רנו קליאו NOIR

חברת קרסו מוטורס, יבואנית רנו, מרחיבה את היצע דגמי הקליאו בארץ ומתחילה בשיווק דגם ה-"קליאו NOIR", גרסה חדשה במהדורה מוגבלת המיועדת לצעירים וכוללת חבילת עיצוב ספורטיבית ומערכת קול משובחת. בדרך תצטרכו לאהוב גם גיר ידני…


הקליאו NOIR (שחור בצרפתית) מגיעה עם חבילת עיצוב חיצונית הכוללת "השחרה" של הרכב עם מראות צד חישוקי גלגלים "16 מושחרים, וגג בצבע שחור לצד שמשות אחוריות מושחרות התורמים להופעה ספורטיבית יותר. הדגם יוצע אגב בשלל צבעים לבחירה ולא רק בצבע שחור.  בתוך תא הנוסעים, מצוידת המכונית באבזור המוכר של גרסת ה-Inrtense הידנית, עם מערכת מולטימדיה "7.0 תומכת אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי ומצלמת רוורס, המשתדרגת כאן במערכת שמע יוקרתית של JBL. עוד בתפריט: תאורת LED מלאה מבחוץ, חיישני חניה מקוריים היקפיים, בקרת שיוט, הנעה ללא מפתח, חיישן אורות, בקרת אקלים אלקטרונית, תאורת פנים מסוג LED, התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית ועוד.

הדגם ישווק עם מנוע הטורבו 1.0 ליטר המוכר, המפיק 90 כ"ס ומומנט מירבי של 16.3 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים. עם יחידת הכח הנ"ל, מציעה המכונית תאוצה ל-100 קמ"ש ב-12.2 שניות, מהירות מרבית של 180 קמ"ש וצריכת דלק של 17.2 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.

מחיר רנו קליאו NOIR נקבע על 112,990 שקל (תוספת לצבע מטאלי 1,500 שקל), וגבוה בלא פחות מ-18,000 שקל מגרסת ה-INTENSE הידנית המקבילה.

עדכון חשוב 17/4/22 !!! מיבואנית רנו נמסר כי מדובר בטעות במודעות שפורסמו, ומדובר דווקא בדגם אוטומטי ולא ידני, מה שאומר שהדגם יקר רק ב-6,000 שקלים מהגרסה האוטומטית הבסיסית, ולדעתנו מהווה תמורה הולמת למחיר. 

עוד מחדשות רכב