חדש: קיה ספורטאז' דיזל LX – גרסת כניסה מוזלת !

יבואנית קיה מתחילה בשיווק גרסת בסיס חדשה לספורטאז' דיזל, עם אותה יחידת כח חסכונית ומוכרת, אך עם אבזור שקוצץ קלות בתמורה למחיר סופר אטרקטיבי שנקבע על 142,000 שקל!

ששי כהן 17 באפר, 2020
קיה ספורטאז' דיזל LX

צילום: רונן טופלברג

קצת יותר משנה לאחר שהחל שיווק קיה ספורטאז' דיזל בישראל, מרחיבה טלקאר היבואנית את משפחת הג'יפון הפופולרי שלה, ומתחילה בשיווק הספורטאז' דיזל LX, גרסת כניסה חדשה המיועדת בעיקר לציי הרכב ומתומחרת באופן אגרסיבי ותחרותי.


בכל הנוגע לעיצוב החיצוני, חיצונית מזוהה גרסת ה-LX ע"י וויתור על השמשות האחוריות המושחרות. את השינוי העיקרי תמצאו בתוך תא הנוסעים, שם קוצץ האבזור קלות עם וויתור על בלם יד חשמלי, שקע טעינה USB מאחור, מראה פנימית חשמלית מונעת סינוור, חיישני רוורס, מצלמת רוורס ומראות צד עם תאורת איתות. מעבר לכך, מצויד הדגם עדיין עם אבזור עשיר יחסית, הכולל: מולטימדיה מקורית עם מסך מגע "8 תומכת אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי המאפשרים הרצת ניווט Waze על מסך הרכב. בנוסף תמצאו גם: בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים עם פתחי מיזוג אחוריים, חישוקי גלגלים "16 קלים, הגה מתכוונן לגובה ולעומק, בקרת שיוט, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, חיישני אורות וגשם, קיפול מראות חשמלי ועוד.

חשוב מזה, אבזור הבטיחות לא קוצץ וכולל את אותו מפרט מוכר עם התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה, החלפת אורות אוטומטית, התרעת עירנות הנהג, 6 כריות אוויר ועוד.

מתחת למכסה המנוע, מצויד הדגם באותה יחידת כח מוכרת הכוללת מנוע טורבו דיזל 1.6 ליטר U3 CRDi החדש של החברה,המפיק 136 כ"ס ומומנט מירבי של 32.6 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב- 11.8 שניות, מהירות מרבית של 180 קמ"ש וצריכת דלק של 20.8 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן. מדובר גם במנוע הדיזל הנקי ביותר שייצרה קיה מעולם (פליטת CO2 של 123 גרם לק"מ), המותאם כמו כל המנועים החדשים בדגם לדרישות זיהום האוויר EURO6.

מחיר קיה ספורטאז' דיזל LX נקבע על 142,000 שקל, הוזלה של 11,900 שקל מול גרסת הדיזל URBAN שתמשיך להיות משווקת לצידה. הגרסה החדשה נהנית גם משיוך לקבוצת רישוי 3 במקום 4, מה שמקנה לה אגרת רישוי מוזלת של 1,811 שקל במקום 2,130 שקל בשאר דגמי הספורטאז'.

_________________________________________________________________________________________________________________

מעוניינים בקיה ספורטאז' דיזל בתנאי "0 ק"מ  מליסינג" במחיר של 134,770 שקל (לפני רישוי)? הכניסו פרטים כאן או התקשרו ל-052-4559999 ותוכלו לקבל במחיר הנ"ל את אחרוני גרסת הדיזל URBAN המאובזרת יותר לפני שתוחלף בציי הרכב בדגם החדש. (מודעה)

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם





    עוד מחדשות רכב