טויוטה יאריס חדשה ב-99,990 שקל? (ואפילו במלאי)

טויוטה יאריס חדשה אמנם כבר לא ניתן להזמין דרך היבואן הרשמי עקב בעיות מלאי, אך מסתבר שגרסה ידנית של הדגם הגיעה לארץ בחסות היבוא המקביל ומוצעת כעת ב-99,990 ₪. שווה את הכסף?

ששי כהן 22 בפבר, 2023
טויוטה יאריס 2023

טויוטה יאריס היתה אחת ממכוניות הסופרמיני הפופולריות ביותר בארץ בשנים האחרונות, אך משבר השבבים ובעיות בשרשרת האספקה עצרו את מכירות הדגם בארץ בשנה החולפת ולמעט כמה משלוחים קטנים שהגיעו לארץ (כולל בחודש החולף), נעלמה לעת עתה לצערם של הלקוחות וגם היבואן המכונית מאולמות התצוגה ומאתר היבואן הרשמי. יחד עם זאת, אם אתם חושקים באחת כזאת חדשה, מסתבר שניתן לרכוש אותה בארץ ואפילו באספקה מיידית, באמצעות סוכני היבוא המקביל. רק בעיה אחת נותרה: המלאי שהגיע לארץ מצויד בגיר ידני !


טויוטה יאריס הידנית מצוידת במפרט שונה לחלוטין מהיאריס האוטומטית ששווקה בארץ עד לאחרונה. מתחת למכסה המנוע תפגשו מנוע בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר המפיק 72 כ"ס ו-9.5 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים ידנית עם 5 הילוכים (לעומת 1.5 ליטר 125 כ"ס בגרסת הבנזין או 1.5 ליטר 116 כ"ס בגרסה ההיברידית שהגיעו בידי היבואן הרשמי). עם יחידת הכח הנ"ל מציעה המכונית ביצועים חלשים עם תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-15.3 שניות ומהירות מרבית של 155 קמ"ש, אך לפחות רושמת צריכת דלק מעולה של 21.2 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.

הדגם משווק בארץ ברמת גימור "Flow" הכוללת אבזור דליל למדי עם מערכת שמע מקורית נשלטת מההגה עם דיבורית BT ויציאות USB ו-AUX, מחשב דרך, חלונות חשמל, נעילה מרכזית, חיישני גשם וזהו פחות או יותר. אבזור הבטיחות כולל 7 כריות אוויר, התראת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית ומערכת התראת סטייה מנתיב.

מחיר המחירון של הדגם מנותק כרגיל בימינו מהמציאות ונקבע על 119,900 ₪, אך בימים אלו מוצעת המכונית ב-99,990 ₪ כולל רישום של הלקוח כיד ראשונה ברישיון הרכב. האם זה משתלם? רק לחובבי היאריס המושבעים שאינם מורתעים מתיבת הילוכים ידנית, או עבור אלו המחפשים אחר רכב חדש, אמין וחסכוני במיוחד בדלק במחיר עד 100,000 שקל. עבור כל השאר, במחיר זול יותר והחל מ-95,990 ₪, תוכלו לרכוש אצל היבואן הרשמי את האייגו X החדשה, מיני ג'יפון המצויד בתיבת הילוכים אוטומטית שמציע עסקה טובה הרבה יותר. אז נכון שגם הוא סובל מבעיות אספקה כיום, אך שווה כנראה לחכות.

לקישור לטויוטה יאריס ידנית ב-99,990 שקל לחצו כאן

  • התמונה להמחשה בלבד

עוד מחדשות רכב