טויוטה פריוס 2023 החדשה בדרך לארץ

הפריוס החדשה משנה כיוון ומציעה מראה ספורטיבי יותר עם קווים המזכירים רכב קופה, ביצועים נמרצים יותר והבטחה לעד 69 ק"מ נסיעה על חשמל בלבד.

ששי כהן 14 בדצמ, 2022
טויוטה פריוס 2023 החדשה

חברת יוניון מוטורס יבואנית טויוטה נערכת לקראת השקת הדור החדש של טויוטה פריוס, אשר יגיע אלינו הפעם רק בגרסת פלאג-אין הייבריד המבטיחה שדרוג משמעותי של יכולות החשמל של הרכב, לצד קפיצת מדרגה משמעותית בסעיפי הביצועים, ההופעה והפינוקים בתא הנוסעים.


הדור החמישי של טויוטה פריוס שנחשף בעולם רק בחודש החולף, מבטיח שוב לפרוץ גבולות, הפעם עם הנעה חשמלית (PHEV) לנסיעות יומיומיות, אך עם החופש לנסוע למרחקים ארוכים באמצעות הטכנולוגיה ההיברידית. הדגם יחזור לארץ בתחילת 2023 לאחר היעדרות של שנה מהשוק, וצפוי להתחרות כאן בדגמים כמו MG EHS שמוביל בשנה האחרונה את סגמנט דגמי הפלאג-אין וקיה נירו PHEV שתוצע כאן בגרסת הפלוס ובדור החדש של הדגם שיושק בקרוב בארץ, אך בשעה ששניהם נהנים ממרכב של ג'יפון, הפריוס תציע מרכב של רכב משפחתי, אך הפעם עם הופעה נועזת ומפתה עם צללית בסגנון של קופה 5 דלתות.

טויוטה פריוס 2023 החדשה

הפריוס פלאג-אין החדשה מצוידת במנוע בנזין 2.0 ליטרים ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 223 כ"ס (לעומת 122 כ"ס בלבד בדגם היוצא), המבטיחים שדרוג משמעותי של הביצועים וההנאה מהנהיגה. יחד עם סוללת ליתיום-יון חדשה בקיבולת 13.6 קוט"ש, מבטיח היצרן עד 69 ק"מ נסיעה על חשמל בלבד, מה שמבטיח שמרבית הלקוחות כנראה יבצעו את מרבית הנסיעות שלהם על חשמל בלבד, אך יחד עם האפשרות לצאת לנסיעות ארוכות ללא חרדת טווח נסיעה הודות למעבר למצב היברידי רגיל לאחר התרוקנות הסוללה. 

טויוטה פריוס 2023 החדשה

מעבר לכך, היצרן מדבר לראשונה גם על הנאה מהנהיגה בדגם, הודות לביצועים ששודרגו משמעותית. גם פליטת ה-CO2 מצוינת עם הצהרה על 19 גרם לק"מ בממוצע, נתון שהופך אותה לידידותית במיוחד לסביבה. האבזור צפוי להיות נדיב כבר מרמת הגימור הבסיסית, עם לוח מחוונים דיגיטלי, מולטימדיה עם קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, כניסה והנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג אחוריים וחבילת בטיחות מקורית רחבה. 

מיבואנית טויוטה נמסר כי למרות שהדגם כבר מופיע באתר החברה תחת הכיתוב "בקרוב בישראל", שיווק הפריוס החדשה צפוי להתחיל בארץ רק לקראת מחצית 2023.

עוד מחדשות רכב