טויוטה קורולה החדשה ?

טויוטה חושפת בארה"ב את הקורולה פוריה קונספט עם עיצוב דרמטי , המרמז איך תראה הקורולה החדשה שתוצג במהלך השנה . האם כך תראה טויוטה קורולה החדשה ל- 2014 ? כך לפחות טוענים בטויוטה שהציגו אמש בארה"ב את הקורולה פוריה קונספט , המרמזת על מראה הקורולה הבאה , אך גם על קווי העיצוב החדשים של טויוטה…

ששי כהן 15 בינו, 2013
טויוטה קורולה החדשה ?

טויוטה חושפת בארה"ב את הקורולה פוריה קונספט עם עיצוב דרמטי , המרמז איך תראה הקורולה החדשה שתוצג במהלך השנה .

האם כך תראה טויוטה קורולה החדשה ל- 2014 ? כך לפחות טוענים בטויוטה שהציגו אמש בארה"ב את הקורולה פוריה קונספט , המרמזת על מראה הקורולה הבאה , אך גם על קווי העיצוב החדשים של טויוטה המיועדים למכוניות משפחתיות .
בכל הנוגע לעיצוב החיצוני , ביחס לעיצוב דגמי הקורולה לאורך הדורות , מדובר בלא פחות ממהפכה עבור דגמי הקורולה השמרניים עם עיצוב דרמטי ואף ספורטיבי . אבל בדרך לדגם הייצור , יעלמו בוודאות חישוקי ה- "19 הספורטיביים , תאורת הלד הקיצונית מלפנים ומאחור , וכל הרכב יזכה לעידון ומראה משפחתי יותר, אולם קווי העיצוב הכלליים , ישארו ככל הנראה מאוד דומים , ומדובר בכל מקרה בהפתעה עבור היצרן השמרני .

טויוטה קורולה פוריה קונספט ( יצרן )

לפי נתוני דגם התצוגה , הדור הבא של הקורולה , צפוי להיות מרווח משמעותית עם מידות של 4.62 מטר באורך ( 8+ ס"מ) , 1.805 מטר ברוחב ( 4.5+ ס"מ ) , אך גם נמוך ב- 4 ס"מ ל- 1.425 מטר לטובת התנהגות כביש וצריכת דלק טובים יותר . בסיס הגלגלים יעמוד על 270 ס"מ המהווים תוספת משמעותית של 10 ס"מ לטובת מרווח תא הנוסעים .
מעבר לכך , לא חושפים בטויוטה לעת עתה פרטים נוספים , ונצטרך להמתין לפרטים נוספים במהלך החודשים הקרובים .טויוטה קורולה פוריה קונספט ( יצרן )

עוד מחדשות רכב