טויוטה קורולה 2022 מתעדכנת קלות באבזור

דגמי טויוטה קורולה לשנת 2022 זוכים לעדכון קליל של האבזור עם מולטימדיה חדשה ומתקדמת יותר, חישוקי גלגלים בעיצוב חדש, וגרסת TREK המיועדת לחובבי רכיבה על אופניים.

ששי כהן 28 בנוב, 2021
טויוטה קורולה 2022

קרוב ל-3 שנים לאחר שהושק הדור הנוכחי (וה-12) של טויוטה קורולה, המשפחתית הנמכרת ביותר בארץ, מעדכנת היצרנית את מפרט הדגם לשנת המודל 2022, במהלך דומה לעדכון שעברה גם טויוטה C-HR בחודש החולף. יחד עם זאת, עדיין לא ברור אם שדרוג האבזור יגיע גם לארץ, מכיוון שמפרט הדגם בארץ נקבע ע"י היבואנית המקומית ונכון להיום כולל מולטימדיה בהתקנה מקומית במקום מקורית שמוצעת בחו"ל.

במסגרת העדכון, זוכה גרסת הסדאן לחישוקי גלגלים קלים "17 בעיצוב נאה יותר שיוצעו בחלק מהדגמים ותוספת של 2 צבעים חדשים לצביעה החיצונית, אך את השינוי המשמעותי יותר תמצאו בתוך תא הנוסעים, שם זוכה גם הקורולה למולטימדיה מקורית חדשה, הכוללת מסך מגע "8 איכותי יותר, חומרה חדשה הכוללת בין השאר מעבר חדש המבטיח שדרוג מהירות התפעול של המולטימדיה פי 2.4 מול הדגם הנוכחי, מה שגורם לתגובות מהירות יותר לפקודות שלכם. המערכת כוללת בגרסתה הבכירה גם תמיכה אלחוטית באפל קאר-פליי, או רגילה באנדרואיד אוטו, וכן ממשק פקודות קוליות מורחב בעזרתו תוכלו גם לבקש מהרכב לפתוח/לסגור את החלונות ועוד.

טויוטה קורולה 2022

בחו"ל תוצע גם המכונית בגרסת קורולה TREK חדשה, הכוללת שיתוף פעולה עם יצרנית האופניים TREK, בה תוצע הקורולה בגרסת סטיישן עם מאפיינים דמויי רכב שטח (קשתות לגלגלים, חישוקי גלגלים "18 בעיצוב שונה ופגושים מעט שונים) לצד מרווח גחון מוגבה ב-2 ס"מ שיאפשר ללקוחות גישה קלה יותר לשטח קל. הדגם יוצע בגרסת ההייבריד החזקה שמוצעת בחו"ל, המצוידת במנוע 2.0 ליטר 180 כ"ס ותיבה אוטומטית.

טויוטה קורולה TREK

טויוטה קורולה TREK

עוד מחדשות רכב