יבואנית MAN נכנסת לשוק הוואנים עם מאן TGE

חברת מכשירי תנועה ומשאיות, יבואנית MAN, נכנסת לראשונה לשוק הוואנים עם דגם המאן TGE, משיקה אוטובוס תיירות חדש ומוזל כתשובה ליצרנים הסינים ומשיקה מתחם שירות ענק בראשל"צ.

ששי כהן 13 בנוב, 2018
מאן TGE

חברת מכשירי תנועה ומשאיות, יבואנית מותג MAN המוכר כאן בעיקר משוק המשאיות והאוטובוסים, מרחיבה את פעילותה בישראל והשיקה הבוקר במתחם השירות החדש שלה בראשל"צ את מאן TGE, עימו נכנסת החברה לראשונה לשוק הוואנים להובלות ולנוסעים וכן את אוטובוס התיירות החדש מסדרת ה-Lion Coach, שאמור לתת תשובה ליצרנים הסינים שכבשו כבר מחצית משוק האוטובוסים בארץ.


קומפלקס שירות מרכזי חדש בראשל"צ

6 שנים לאחר שרכשה חברת מכשירי תנועה את פעילות מותג MAN בישראל, חונכת היבואנית לראשונה מרכז שירות מרכזי ומתקדם בראשל"צ (במתחם מעוין שורק), המשתרע על שטח של 21 דונם, מתוכם 7,500 מ"ר בנוי וכולל משרדים, מרכז שירות, מוסך עם 44 עמדות עבודה על משאיות ואוטובוסים וכל סוגי הטיפולים והתיקונים: פחחות, צבע, צמיגים ועוד. המתחם החדש שהוקם בהשקעה מדווחת של 90 מיליון שקל, נבנה עפ"י סטנדרטים בינלאומיים ונחשב למבנה ירוק וידידותי לסביבה.

המוסך תוכנן כך שהינו "מוסך פתוח" ונעשה בו שימוש מקסימאלי באור טבעי. במוסך חוות שמנים וצבעיה מתקדמת שהותקנה ע"פ תקני איכות סביבה מחמירים וההתחשבות המלאה בסביבה כוללת אף אחוזי שטח ירוקה הכי גדולים במדינה עם צמחייה טבעית. המוסך מותאם לדור העתיד של המשאיות ויוכל לטפל במשאיות ואוטובוסים שיונעו בגז וחשמל.

MAN TGE – כניסה ראשונה לשוק הוואנים

יבואנית MAN נכנסת לראשונה גם לשוק הוואנים, לאחר ששיווקה עד כה רק אוטובוסים ומשאיות, והשיקה הבוקר את המאן TGE, וואן מסחרי חדש שיוצע במגוון דגמי הובלה והיסעים. בשל היותה של MAN חלק מקבוצת Traton Group העולמית (המשווקת גם את דגמי סקאניה ופולקסווגן מסחריות), ה-TGE הינו למעשה אח כמעט תאום של הפולקסווגן קראפטר המשווק גם הוא בארץ. הדגם החדש יוצע בשלל תצורות מרכב עם מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר, שיוצע בהספקים של 122, 140 ו-177 כ"ס, עם אופציה לתיבת הילוכים ידנית 6 הילוכים או אוטומטית עם 8 הילוכים, ומבטיח את תצרוכת הדלק הנמוכה בקטגוריה לדברי היצרן. בנוסף, יוצע עם חבילת אבזור עשירה (מולטימדיה עם מסך "8, מצלמת רוורס, פנסי LED קדמיים, כסא הידראולי חשמלי מתכוונן ועוד, כאשר אבזור הבטיחות נדיב למקובל בסגמנט וכולל בין השאר: בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית ועוד.

מאן TGE

מאן TGE

גרסאות הנוסעים של הוואן החדש יגיעו לארץ כשהן מדוגמות ומאובזרות הישר מהיצרן בחו"ל, ולא כפי שנהוג לאבזר אותם בארץ. בחברה מבטיחים עלויות תחזוקה נמוכות ביחס למקובל אצל המתחרים ואחריות של 3 שנים או 300,000 ק"מ. על הכוונת נמצא כיום מרצדס ספרינטר שמוביל את השוק בארץ, ובמכשירי תנועה מקווים שיצליחו למכור בשנה הקרובה כ-200 יחידות של ה- TGE

מחיר דגמי מאן TGE יחל ב-170,000 שקל ויגיע עד ל-320,000 שקל, והשיווק יחל רשמית בחודש ינואר 2019

אוטובוס תיירות MAN מסדרת ה-Lion Coach

אוטובוס תיירות MAN מסדרת ה-Lion Coach

התחלת שיווק אוטובוס תיירות מסדרת ה- Lion Coach כתשובה ליצרנים הסינים הזולים

לאחר שהשתלטו יצרני האוטובוסים הסינים על כמעט מחצית משוק האוטובוסים בארץ, משיקה מכשירי תנועה אוטובוס תיירות חדש מסדרת ה- Lion Coach, אשר אמור לתת תשובה ליצרנים הסינים. מדובר באוטובוס תיירות מוגמר (שלדה + מרכב) שיגיע לארץ ממפעל MAN בטורקיה, ויוצע בדגמי 55-60 נוסעים ועם תג מחיר שיהיה גבוה רק ב-5-10% מהמתחרים הסינים, לצד עלויות תפעול ותחזוקה נמוכות. עם הסדרה החדשה מקווים במאן להעמיק את אחיזתם בשוק האוטובוסים המקומי מעבר לנתח שוק של 24% בו מחזיקה השנה החברה.


עוד מחדשות רכב