יבוא אישי: טסלה מודל 3 החל מ-269,000 שקל !

טסלה נכנסת אמנם לישראל ביבוא רשמי, אך עד שהיא תתחיל פעילות, נרשמת כבר התעוררות בשוק היבוא האישי, ויש כבר סוכנות זריזה שמציעה כעת את המודל 3 במחיר מפתה של 269,000 שקל.

ששי כהן 03 בפבר, 2020
טסלה מודל 3 יבוא אישי

טסלה היא ללא ספק אחד ממותגי הרכב המדוברים כיום בשוק הרכב הישראלי. הודעת היצרן על כניסתו של המותג החשמלי היוקרתי לישראל, יצרה באז מטורף סביב הרכב ואין סוף שמועות על תאריך התחלת השיווק שלה בישראל, היצע הדגמים שיגיעו לארץ, שלל תמונות של רכבים שכבר קיבלו רישוי ישראלי ושלל מחירים שפוזרו באמצעי התקשורת, למרות שטרם יצאה הודעה רשמית אחת על התחלת הפעילות בישראל.


אז עד שטסלה תתחיל פעילות רשמית בישראל, וזה ככל הנראה יקרה בחודשים הקרובים, מסתבר שיש כבר סוכני יבוא אישי שהחלו להציע את הדגמים ביבוא אישי ובהתאם לציפיות, גם עם מחיר אטרקטיבי ביחס למחירים הצפויים ביבוא הרשמי.

כך למשל, מצאנו מודעה של חברת מנמד, הפעילה בשוק היבוא האישי שנים ארוכות, המציעה את טסלה מודל 3, מודל 2020, חדשה לחלוטין, במחיר התחלתי של 269,000 שקל, מחיר אטרקטיבי למדי, ובמיוחד ביחס למחירים הרשמיים שפורסמו בתקשורת, המדברים על תג מחיר התחלתי לדגם שינוע סביב ה-310-320 אלף שקל (אך ככל הנראה יצויד בהנעה כפולה וביצועים משופרים).

עבור המחיר הנ"ל, תקבלו אמנם את גרסת הבסיס של הטסלה מודל 3, המצוידת בהנעה אחורית ולא כפולה, אך עדיין מפיקה ביצועים ספורטיביים עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-5.3 שניות, מהירות מרבית של 224 קמ"ש וטווח נסיעה חשמלי של 400 ק"מ בין טעינות. אבזור הרכב עשיר כסטנדרט וצפוי לכלול מושבי עור, מושבים קדמיים חשמליים, גג זכוכית פנוראמי, כניסה והתנעה ללא מפתח, מצלמות הקפיות, חישוקי גלגלים קלים "18, מסך מגע מרכזי ענק השולט על שלל מערכות הרכב, חימום מושבים קדמיים, מראות צד מחוממות ומתקפלות חשמלית, 4 יציאות USB וחבילת בטיחות Autopilot מתקדמת, הכוללת התראת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, התראת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה, התראת שטח מת במראות הצד, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

מחיר טסלה 3 ביבוא האישי של מנמד נקבע כאמור על 269,000 שקל, ובהנחה שהמחיר אכן נכון וכולל את כל ההוצאות הנלוות, מדובר במחיר תחרותי ומעניין בהחלט השווה בדיקה מעמיקה, ולמרות שמדובר בגרסת הביצועים הבסיסית של הדגם, מדובר לדעתנו בביצועים שבהחלט מספיקים לתנאי הכבישים של הארץ. אנחנו בכל מקרה, היינו מחכים עוד קצת עד לפרסום המחירון של היבואן הרשמי בארץ (טסלה עצמה), ולא מסתמכים על מחירונים "אמיתיים" שדלפו לכל מיני אתרי חדשות בארץ, שספק עד כמה הם נכונים.