יגואר מרחיבה את האחריות על הרכבים ל 5 שנים !

לראשונה בשוק היוקרה: 5 שנות אחריות כסטנדרט. חברת יגואר בצעד שאמור להגביר את אמון הלקוחות בדגמי היוקרה הבריטים, מרחיבה את אחריות היצרן לכל הדגמים ל-5 שנים או עד 100,000 ק"מ לרוכשים החל מחודש יולי 2022.

ששי כהן 03 ביול, 2022
יגואר E-Pace החדשה 2022

החל מתחילת החודש (1 ביולי 2022) יגואר תעניק אחריות חדשה לחמש שנים לכל מבחר הדגמים שלה, לרבות יגואר  I-PACE שכולו חשמלי וכל הדגמים החשמליים מסוג פלאג-אין היברידיים והיברידים קלים. בחברה מקווים שהרחבת האחריות לדגמים תסייע לבניית אמון הלקוחות באמינות הרכבים ותחזק את הצעת הערך של המותג.


יגואר היא היצרנית הראשונה של רכבי יוקרה, המרחיבה כסטנדרט את תקופת האחריות שלה מעבר לתקופה הסטנדרטית של שלוש שנים, המקובלת בענף. במסגרת האחריות: במשך חמש שנים או 150,000 ק"מ, הראשון מבניהם, יגואר תתקן או תחליף פגמי ייצור בחומר או בעבודה, ללא תשלום, בהתאם לתנאי האחריות. 

הצעת מוצר יוקרה מודרני וחוויית לקוח עומדות בלב ליבה של אסטרטגיית "Reimagine" של יגואר לנד רובר. הנהגת אחריות ל-5 שנים לכל רכבי יגואר החדשים מהווה שלב חשוב לכיוון המצוינות בחוויית השירות, והיא מבטיחה ללקוחות יגואר  שקט מירבי בכל תקופת הבעלות.

האחריות הכוללת של יגואר מתבטאת בחמש שנות ביטחון ופטור מדאגות לבעלי יגואר ונהגיהם, לציי רכב ולמשתמשים פרטיים במידה שווה. היא מציעה שקיפות בעלויות שירות והפעלה, ועשויה לחזק את הצעת הערך של המותג.

 

עוד מחדשות רכב