ידידותי לנהיגה בעיר כמו מכונית מיני: רנו אוסטרל נחשף רשמית

מחליף הקאדג'ר נחשף היום רשמית, ומבטיח לצד עיצוב אלגנטי, אופציה להיגוי לארבעת הגלגלים המספק לו יכולות נהיגה עירוניות בסגנון מכוניות מיני, ושלל גרסאות היברידיות חסכוניות.

ששי כהן 08 במרץ, 2022
רנו אוסטרל

7 שנים לאחר שהגיע לעולם רנו קאדג'ר, רכב הפנאי המשפחתי של היצרן שהתחרה בדגמים כמו קיה ספורטאז', יונדאי טוסון ומאזדה CX-5, חושפת היום רשמית רנו את את מחליף הדגם שעונה לשם החדש "אוסטרל" (Austral), המבטיח שדרוג משמעותי של הנוחות, הבטיחות והידידותיות לסביבה.

רנו אוסטרל פותח על הדור השלישי של פלטפורמת ה-CMF-CD (המשרתת גם את הקשקאי החדש), המבטיחה שדרוג הנחות והבטיחות ותמיכה אופטימלית בהנעות היברידיות. לצד עיצוב מודרני בניחוח ספורטיבי שללא ספק מציע קפיצת מדרגה מול הקאדג'ר היוצא, יוצע הדגם בשלל רמות גימור לבחירה, לרבות בגרסה ספורטיבית העונה לשם "Esprit Alpine".

רנו אוסטרל

תא הנוסעים שלו מאופיין בקווי עיצוב נקיים ומודרניים, עם מיעוט של מתגים ושימוש נרחב בטכנולוגיה, הכולל גם לוח שעונים דיגיטלי "12.3 ומסך מולטימדיה מרכזי ואנכי "12 ואופציה לתצוגה עילית על השמשה הקדמית בגודל "9.3. אל אלו מצטרפים שלל נגיעות עיצוב שמעניקות לתא הנוסעים מראה בסגנון של תא טייס, והבטחה לאיכות חומרים והרכבה גבוהים משמעותית מבעבר, עם אופציות בהתאם לרמות הגימור לשילובים של עץ אמיתי, עור, אלקנטרה ועוד, המשולבים בפלסטיק איכותי ורך למגע. בסעיף השימושיות, האוסטרל צפוי להיות מרווח למשפחה, עם יותר מקום לרגליים למי שיושב מאחור, ספסל אחורי הנע על מסילה ותאי אחסון שימושיים בנפח 35 ליטר שמפוזרים בתא הנוסעים. נפח תא המטען בגרסאות המיקרו היברידיות המשתמשות בסוללה זעירה נע בין 500-575 ליטר בהתאם למיקומו של הספסל האחורי, ועם קיפולו מתרחב ל-1,525 ליטר.

רנו אוסטרל

האוסטרל יוצע עם אופציה למערכת 4CONTROL הכוללת היגוי לארבעת הגלגלים המספק קוטר סיבוב של 10.1 מטר בלבד, המאפשר לו ניידות עירונית קלילה כאילו מדובר היה במכונית מיני קצרה. היצע המנועים יכלול דגמי טורבו בנזין 1.2 ליטר שיוצעו כולם בטכנולוגיית ה-E-TECH החשמלית של היצרן המבטיחה במקרה הזה דגמים היברידים, כאשר בבסיס עם מערכת מיקרו היברידית 12V והספק של 140/160 כ"ס, או מערכת 48V והספק של 130 כ"ס ועד מערכת היברידית מלאה 400V שמציעה הספק של 200 כ"ס לצד צריכת דלק של 21.7 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.

רנו אוסטרל

גרסת הבסיס תוצע עם אופציה גם לתיבת הילוכים ידנית, כאשר שאר הגרסאות מסופקות עם תיבת אוטומטית רציפה. הדגם יוצע עם חבילת בטיחות מתקדמת רחבה שתכלול אופציה לעד 32 מערכות בטיחות שונות. בסעיף האבזור תמצאו בין השאר בורר מצבי נהיגה חכם שיציע לכם לעבור למצב ECO חסכוני כאשר מתאפשר, תאורת אווירה עשירה, מערכת שמע יוקרתית של Harman Kardon ועוד.

שיווק רנו אוסטרל צפוי להתחיל בשווקים ראשונים באירופה ברבעון האחרון של 2022, מה שכנראה ידחה את הגעתה לארץ ל-2023.

 

עוד מחדשות רכב