יונדאי איוניק החדשה (מתיחת פנים) בישראל

יונדאי איוניק, המכונית ההיברידית הפופולרית ביותר בארץ בשנים האחרונות, נוחתת בישראל בדגם מחודש שזכה למתיחת פנים מקיפה הכוללת עיצוב פנימי וחיצוני מעודכן, תוספת של אבזור וגם מחיר שמתייקר.

ששי כהן 19 באוג, 2019
יונדאי איוניק החדשה 2020

קרוב ל-3 שנים לאחר שנחתה בארץ יונדאי איוניק, המשפחתית ההיברידית של יונדאי שהזניקה את מכירות הדגמים ההיברידים בישראל, ואף הפכה למכונית ההיברידית הנמכרת ביותר בישראל בשנים האחרונות (כ- 24,880 מסירות מאז ההשקה), כולל תואר "המכונית הנמכרת בישראל ב-2018", החלה היבואנית בשיווק הדגם המחודש ל-2019, לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה של אמצע החיים. האיוניק החדשה צפויה לתת מענה לקורולה ההיברידית ששיווקה החל בחורף החולף, שבינתיים הצליחה לעקוף את מכירות האיוניק מתחילת השנה ולזכות (נכון לעכשיו) בתואר המכונית הנמכרת ביותר.


האיוניק החדשה זוכה לעיצוב חדש לחזית, עם גריל, יחידות תאורה בטכנולוגיית LED (בגרסת ה-SUPREME), פנסי ערפל LED ופגוש חדשים, המקנים לרכב הופעה מעט יותר מודרנית. בצידי הרכב נרשמים חישוקי גלגלים "17 קלים בעיצוב חדש ובחלקה האחורי השינויים קלים יותר וכוללים עדכון ליחידות התאורה. בתוך תא הנוסעים, רושמת האיוניק המחודשת את קפיצת המדרגה, עם עיצוב חדש לדשבורד המקנה לסביבת הנוסעים הרגשה יותר יוקרתית, פאנל מכשירים מרכזי חדש הכולל מולטימדיה מקורית עם מסך"צף" בגודל "8, תפעול חדש לבקרת האקלים המשולב מתגי מגע, פתחי מיזוג בעיצוב חדש ושלל נגיעות קוסמטיות שונות.
יונדאי איוניק החדשה

מעבר לכך, זונחת גם האיוניק את מערכת המולטימדיה "Connected" שהותקנה בארץ ועוברת למערכת מקורית התומכת באפל קאר-פליי ואנדרואיד אוטו ותאפשר לכם להריץ WAZE ושלל אפליקציות נוספות ללא צורך בחיבור סים ייעודי. הדגם ישווק ב-2 רמות גימור לבחירה, כאשר רמת הגימור הבסיסית זוכה לתוספת של בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto-Hold, מנופי העברת הילוכים מההגה ושמשות כהות מאחור, כאשר רמת הגימור הגבוהה יותר " Supreme" תכלול לראשונה גם חיישני חניה קדמיים ואחוריים מקוריים ותאורת LED היקפית מלאה, המצטרפים לאבזור העשיר והמוכר של הדגם היוצא.

יונדאי איוניק החדשה

מעבר לכך, הדגם לא צפוי לכלול שינויים משמעותיים מתחת למכסה המנוע, והדגם ישווק עם אותה יחידה היברידית מוכרת הכוללת מנוע בנזין 1.6 ליטר, תיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים ומנוע חשמלי, המפיקים הספק משולב של 141 כ"ס ומציעים תצרוכת דלק של 25 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן, לצד תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-11.1 שניות ומהירות מרבית של 185 קמ"ש.

מחיר יונדאי איוניק החדשה מתייקר קלות וייחל ב-137,900 שקל לדגם הפרימיום ועד 140,900 שקל לדגם הסופרים המאובזר יותר. אספקות ראשונות של הרכבים צפויות בקרוב. האם הדגם החדש יצליח להשיב לו את מעמדו כדגם הנמכר ביותר השנה? מצד אחד הוא מתייקר ומחירו הבסיסי גבוה ממחיר המתחרה. מצד שני, ייתכן וליבואן יוקצו כמויות גדולות של רכבים, שיעזרו לו לקחת שוב את הבכורה. ימים יגידו.

הרכב יוצע עם אחריות של 5 שנים על הרכב או 100,000 ק"מ ו-7 שנות אחריות על המערכת ההיברידית או 150,000 ק"מ.

מעוניינים בנסיעת מבחן וקבלת הצעת מחיר כולל אפשרויות מימון וטרייד-אין? הכניסו פרטים כאן (מודעה)

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם

    עוד מחדשות רכב