יונדאי איוניק חשמלית בישראל במחיר של 159,900 שקל

לאחר שהפכה למשפחתית הנמכרת אשתקד בארץ, מתגברת הבוקר כלמוביל היבואנית את משפחת הדגמים, עם התחלת שיווק יונדאי איוניק החשמלית, המציעה טווח נסיעה של 280 ק"מ ו-23 דקות להטענת 80% סוללה בהטענה מהירה.

ששי כהן 06 בינו, 2019
יונדאי איוניק חשמלית

שנתיים לאחר שהושקה בארץ יונדאי איוניק, המשפחתית ההיברידית הראשונה של החברה, שזכתה להצלחה בארץ עם יותר מ-17,000 מכוניות שנמסרו עד כה בישראל ותואר "המכונית הנמכרת ביותר בארץ ב-2018", מתחילה כלמוביל היבואנית בשיווק האיוניק החשמלית (IONIQ electric), עימה מתחילה יונדאי את מהפכת החשמליות בישראל, ומספר חודשים לפני שתגיע גם הקונה (KONA) החשמלית.


האיוניק החשמלית זהה כמעט לחלוטין למראה של האיוניק ההיברידית, למעט חזית הזוכה לעיצוב מעט שונה. הדגם ישווק עם מנוע חשמלי בהספק של 88KW, המפיק 120 כ"ס ומומנט מכובד של 30 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים עם הילוך אחד בלבד. עם יחידת הכח הנ"ל, מציעה האיוניק החשמלית תאוצה ל-100 קמ"ש ב- 9.9 שניות ומהירות מרבית של 165 קמ"ש. הדגם עושה שימוש בסוללת ליתיום-איון פולימר, המציעה טווח נסיעה של 280 ק"מ בין טעינות לפי נתוני היצרן.

בתוך תא הנוסעים, במקום ידית הילוכים, תמצאו 4 כפתורים אשר כוללים מצב נסיעה D, מצב רברס R , מצב סרק N ומצב חניה P. אבזור הרכב עשיר כסטנדרט וכולל: מערכת מולטימדיה "Connected" עם מסך "8 נשלטת מההגה, מצלמת רוורס, קיפול מראות חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת,  אפשרות לנטרול מיזוג אוויר במושבי הנוסעים ופתחי מיזוג לנוסעים במושב האחורי, מפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח, ספוילר אחורי עם תאורת LED, לוח שעוניםSUPER VISION בעיצוב משתנה בהתאם למצבי הנהיגה, צג מידע LCD  המספק נתונים שונים על מצב הסוללה וטווח הנסיעה האפשרי, חישוקי סגסוגת 16 אינץ', חיישן אורות, מושב נהג עם כיוונון חשמלי, פנסי LED אחוריים, גלגל הגה מעור, משטח הטענה אלחוטי למכשירי סמארטפון, חיישני חניה אחוריים מקוריים ובלם יד חשמלי.

יונדאי איוניק חשמלית

בסעיף הבטיחות מצוידת המכונית ב- 7 כריות אוויר, התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית (כולל זיהוי הולכי רגל), התרעת סטיה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה, בקרת שיוט אדפטיבית חכמה.

לדברי דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל: "אנחנו נמצאים בתחילתו של עידן תחבורתי חדש. ה-IONIQ Electric הינו הסנונית הראשונה בקטגוריית החשמל שנשיק השנה והדגםהמשפחתי הראשון בישראל המאפשר נהיגה של כ- 280 ק"מ רצופים ללא טעינה ומתאים למגוון צרכי לקוחות ושימושים פרטיים ומסחריים. הלקוחות שלנו יוכלו להנות מהרכב הירוק ביותר, הבטיחותי ביותר, ללא חרדת טווח ואשר מפחית את ההוצאה הכספית על תדלוק בכ- 90%". ל- IONIQ Electric כבר קיימת התעניינות רבה בקרב לקוחות רבים בהם ארגונים ועסקים אשר כבר הזמינו רכבים.  אנו צופים כי נמסור השנה כמה מאות רכבי איוניק חשמליים, הוסיף פיאמנטה.

מגוון אפשרויות טעינה

טעינה משקע בייתי –שקע כוח (mode 2) – במידה והתשתית מאפשר לכבל המקורי להעביר 16 אמפר זמן הטעינה יהיה 8 שעות לטעינה מלאה.

טעינה מעמדת טעינה ביתית מנוהלת (mode 3) – בעמדה המספקת 32 אמפר, זמן הטעינה יהיה 4-4.5 שעות לטעינה מלאה.

טעינה מעמדת טעינה DC מהירה: במידה ומדובר בעמדת 50 קילוואט, זמן הטעינה יהיה 30 דקות ל 80% טעינה. במידה ומדובר בעמדת 100 קילוואט, זמן הטעינה יהיה 23 דקות ל 80% טעינה.

מחיר יונדאי איוניק נקבע על 159,900 שקל. לדגם תוענק 5 שנות אחריות ו- 7 שנים על המערכת החשמלית

מעוניינים בנסיעת מבחן חוויתית לדגם ? הכניסו פרטים כאן למטה



עוד מחדשות רכב