יעילה יותר אנרגטית: MG4 זוכה לשלל עדכונים

זמן קצר לאחר שהגיעה לארץ, מתעדכנת גרסת ה-Luxury המאובזרת של ה-MG4, עם בלימה רגנרטיבית בסגנון טסלה ותוספות אבזור שונות. המחיר נותר ללא שינוי ועומד על 155,888 שקל לפני הנחה נאה למזמינים עד סוף אוגוסט.

ששי כהן 15 באוג, 2023
MG4 Luxury

3 חודשים בלבד לאחר שהושקה בארץ MG4, המשפחתית בעלת האופי הספורטיבי של היצרן, זוכה כבר המכונית לעדכון ראשון עם הגעת משלוח חדש של דגמי ה-Luxury שזוכים למפרט מעט שונה, הכולל שינויים טכניים ושדרוג האבזור.


השינויים רלוונטיים רק לגרסת ה-Luxury הבכירה וכוללים בראש ובראשונה מערכה בלימה רגנרטיבית משודרגת משמעותית, המבטיחה יכולות בסגנון של "טסלה" עם אפשרות לנהיגה במצב "i-pedal" הכולל נסיעה מלאה ללא שימוש בדוושת הבלם, עד כדי עצירה מוחלטת של הרכב. שימוש במערכת זו עשוי גם לשפר את היעילות האנרגטית של הרכב ולקרב אותו לטווח הנסיעה הרשמי של היצרן העומד על 435 ק"מ.

MG4 Luxury

חישוקי גלגלים "18 בעיצוב אווירודינמי

בנוסף, רושמת המכונית גם מערכת הפעלה חדשה ויעילה יותר למולטימדיה המקורית, שאמורה להיות ידידותית יותר למשתמש ומוצלחת יותר. בתא הנוסעים נוספו גם ידיות אחיזה מעל החלונות ומבחוץ חישוקי "18 קלים בעיצוב אווירודינמי ותוספת של מגב לשמשה האחורית.

MG4 Luxury

תוספת מגב אחורי

מעבר לכך, מדובר באותה מכונית מוכרת המצוידת במנוע חשמלי המפיק 204 כ"ס ו-25.4 קג"מ, אשר יחד עם הנעה אחורית וחלוקת משקל של 50:50 מציע חווית נהיגה ספורטיבית ביחס למקובל בקטגוריה, תאוצה ל-100 קמ"ש ב-7.9 שניות, מהירות מרבית מוגבלת ל-160 קמ"ש וטווח נסיעה עד 435 ק"מ. רמת גימור זו כוללת גם מושב נהג חשמלי, חימום הגה ומושבים קדמיים, מערכת שמע משודרגת בסאב וופר בהתקנה מקומית ומשטח טעינה אלחוטי לנייד, המצטרפים לאבזור הנדיב של גרסאות הבסיס.

מחיר MG4 Luxury נותר ללא שינוי ועומד על 155,888 שקל או 150,000 שקלים במבצע לרוכשים עד סוף החודש (אוגוסט 2023).

מעוניינים ב-MG4 חדשה במחיר החל מ-132,000 שקל + נסיעת מבחן עד הבית, קבלת הצעות מימון וטרייד-אין לרכביכם הישן? השאירו פרטים כאן ונציגי החברה ישמחו לשוב אליכם בהקדם. 

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם

    עוד מחדשות רכב