יתרונות של רכב תפעולי לצרכי עבודה

מעוניינים לרכוש רכב תפעולי? קבלו אינפורמציה שתוכל לסייע לכם: מטרות הרכב התפעולי? מהם יתרונות רכב תפעולי על רכב פרטי לצרכי עבודה ומהו קלאב קאר חשמלי?

מדור שיווקי 19 באוק, 2022
רכב תפעולי לצרכי עבודה

הרכב התפעולי הינו כלי רכב ממונע המיועד לשימושים שונים לצרכי עבודה. הרכב התפעולי משנע אנשים ומוצרים בשטחי תפעול ובמפעלים. רכב תפעולי לצרכי עבודה נחשב לרכב קטן במיוחד המאכלס עד שני מקומות ישיבה בלבד ונעשה בו שימוש בנמלי תעופה בבתי מלון ומבני אירוח, במושבים, בקיבוצים ובמרכזי קניות. הכירו את יתרונות הרכב התפעולי הגורמים לו לפופולריות רבה בקרב רכבי השינוע בתחום העבודה.


מטרות הרכב התפעולי

רכבים תפעוליים מסייעים בשינוע סחורה ממקום למקום באזורים לוגיסטיים שונים ובכך חוסכים בכוח אדם ומקלים את העבודה. אלמוג קינן מאתר גולף מוטורס מסביר לנו שבנוסף, רכב תפעולי מסייע בהעברת אנשים ממקום למקום בקלות וביעלות וכן מותאם לצורך התניידותם של עובדים מדרגות שונות בשטחי תפעול.

יתרונות רכב תפעולי על רכב פרטי לצרכי עבודה

הרכב התפעולי מועדף על בעלי תפקידים באזורים תפעוליים בגלל 2 סיבות:

חיסכון
רכב תפעולי לצרכי עבודה הוא כלי רכב זול יותר מרכב פרטי שאינו גובה עלויות ביטוחיות שונות בשונה מהרכב הקלאסי. בנוסף, עלויות התחזוקה השוטפת של רכב תפעולי  כגון: טסטים ודלק – נמוכות באופן משמעותי.

יעילות הרכב התפעולי

רכב תפעולי בשטחי תפעול נחשב לרכב המועדף לצורך התניידות. ניתן להעביר באמצעותו סחורה, עובדים ומבקרים במהירות גבוהה, מה גם שממדיו הקטנים של הרכב מאפשרים לו יכולות תמרון גבוהות.

רכב תפעולי לניצול מירבי של זמן וכוח אדם

הרכב התפעולי מסייע בהעמסת סחורה ופריקתה במרחבי תפעול גדולים. כך ניתן להגיע מנקודה אחת לשנייה במינימום זמן ונמנעים בזבוז זמן ושחיקת עובדים בהליכה של הלוך-חזור בתוך שטחי אחסון או שדות.
רכב תפעולי לחקלאות מסייע בביצוע פעילויות חקלאיות שונות בשטחים חקלאיים רחבי ידיים תוך חיסכון בידיים עובדות.

הכירו את הקלאב קאר

קלאב קאר הינו רכב תפעולי חשמלי שמחליף את הבנזין המוכר בסוללות.  הרכב התפעולי החשמלי נטען באמצעות מטען מתאים אותו יש לחבר לשקע חשמלי סטנדרטי. רכבי קלאב קאר שימושיים בעיקר במושבים, קיבוצים ואזורים תפעוליים שונים ככלי רכב קטן, קומפקטי וחסכוני להתניידות.

יתרונות רכב תפעולי חשמלי לצרכי עבודה

הרכב התפעולי החשמלי המונע ע"י סוללות ניתן לטעינה חד פעמית המאפשרת נסיעה של קילומטרים רבים מה שמייצר כמובן חיסכון משמעותי ביחס לצריכת בנזין. מומחי רכבים תפעוליים מציגים גם כי רכב חשמלי תפעולי נדרש לתחזוקה מועטת ולניקיון פשוט אחת לתקופה.
בניגוד לרכב פרטי חשמלי, הרכב התפעולי דורש טעינות מינימליות של 9 שעות לנסיעה של מספר קילומטרים רב, מה שמאפשר לטעון את הרכב בלילה וליהנות מסיעות ארוכות כשעל הדרך חוסכים גם בעלויות חשמל.

קלאב קאר 4X4

גם רכבים תפעוליים חשמליים מציעים יכולות שטח מרשימות. הכירו את קלאב קאר 44x באמצעותו תוכלו לנסוע גם בתוואי שטח מאתגרים. רכב תפעולי זה מצויד המנוע חזק יותר ובגלגלים מסיביים המתאימים לצרכי עובדים בתנאי שטח קשים יותר.

קל יותר לחנות עם רכב תפעולי

אחת הפעולות היותר מייאשות כאן בארץ היא למצוא מקום חנייה. מגרשי החניה של מקומות העבודה גדושים בנהגים שהקדימו אותנו ותפסו את מקומות החניה כך שאנו יכולים להסתובב זמן ארוך בחניון ולהעלות חרס.
עובדים מכל הארץ עוברים עם הזמן לשימוש ברכבים תפעוליים מזעריים המקלים על מציאת מקום חניה ו"משתחלים" לכל רווח צר בקלות. המידות הקטנות של הרכב מסייעות לו גם להידחק במעברים צרים ולנוע בקלות גם בחללים קטנים.

מעוניינים לרכוש רכב תפעולי? קבלו אינפורמציה שתוכל לסייע לכם

בשוק קיים מבחר גדול של רכבים תפעוליים למגוון שימושים רחב. התאימו את הרכב התפעולי לתחום העבודה הספציפי שלכם, תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע להתאמת הרכב הייעודי עבורכם. בנוסף, יש לדעת כי נהיגה ברוב הרכבים התפעוליים מחייבת נהג בעל רישיון נהיגה סוג ב' ומעלה וכן ביטוח מותאם.

השוו בין סוגי הרכבים התפעולים הפועלים על בנזין לעומת הרכבים החשמליים ובדקו איזו מן האופציות היא החסכונית ביותר עבורכם.

לפי קצב הרכישה של רכבים תפעוליים נראה כי בעתיד הלא רחוק כבישי ישראל ושטחים לוגיסטיים שונים יתמלאו ברכבים תפעוליים. לפי האמור לעיל, אין זה פלא. זהו רכב נוח, חסכוני, יעיל וקומפקטי שמתאים לסוגי עבודות שונות וכן מקל על שינוע, התניידות ומציאת חניה. רכב תפעולי לצרכי עבודה – הדבר הנכון עבורכם.

עוד מחדשות רכב