כלמוביל תחל לשווק בקרוב צמד מותגי רכב של צ'רי הסינית

בימים האחרונים החלו פרסומים על הגעתו בקרוב של מותג רכב הרכב JAECOO לישראל. כעת מתברר שמותג הלייף סטייל הסיני יחד עם מותג OMODA, שניהם מבית צ'רי ישווקו בישראל ע"י חברת כלמוביל, ולא רק בדגמי חשמל.

ששי כהן 01 בפבר, 2024
רכב חשמלי JAECOO

חברת כלמוביל מרחיבה את היצע מותגי הרכב שלה המיובאים מסין ואל מותגי ORA וסמארט יצטרפו בקרוב גם מותגי הלייף סטייל – פרימיום JAECOO ו-OMODA הנמצאים בבעלות ענקית הרכב הסינית צ'רי, אשר בחרה להעניק את זיכיון היבוא לכלמוביל ולא לחברת פריסבי המייבאת את דגמי צ'רי לישראל. עם צמד המותגים החדשים שיחלו לפעול בחודשים הקרובים בארץ, צפויה תעשיית הרכב הסינית לפעול כאן עם כבר לא פחות מ-25 מותגים, וידוע על כמה מותגים נוספים שעושים את דרכם לארץ. אם לא יהיו הפתעות, את שנת 2024 צפויה סין אנו צפויים לסיים לראשונה כאשר מותגי הרכב המגיעים מסין מובילים את המכירות בחלוקה לפי מדינות היבוא.


בשבוע האחרון אגב החלו ברשת שלל פרסומים אודות השיווק הקרוב של מותג JAECOO, אך ללא פרטים נוספים אודות היבואן וכו'. הבוקר מדווחת כלמוביל יבואנית יונדאי, מיצובישי, מרצדס, ג'נסיס, אורה וסמארט על קבלת הזיכיון לשיווק מותג זה לצד מותג OMODA, שישווקו לא רק בדגמים חשמליים, אלא גם בדגמי בנזין ופלאג-אין הייבריד.

JAECOO הינו הראשון מבין השניים שיושק. מדובר במותג פרימיום שטח-עירוני ייעודי לשוק האירופאי, אשר יתמקד ברכבי SUV עם טכנולוגיה מתקדמת ואיכות חומרים בסטנדרט עולמות היוקרה. בנוסף, הרכבים יציעו חווית נהיגה הכוללת יכולת שטח מרשימה עם מרווח גחון של 200 מ"מ וגם אפשרות הנעת 4X4 מתקדמת.

OMODA הינו המותג שיושק בהמשך השנה. מדובר במותג SUV Lifestyle צעיר המציג פתרונות טכנולוגיים חדשניים ועיצוב אופנתי.

JAECOO ו-OMODA יתמקדו בשלב הראשון בדגמי SUV חדשניים ואלגנטיים בעלי 5 ו- 6 מקומות ישיבה. דגמי JAECOO ו-OMODA יציעו מגוון פתרונות הנעה החל מרכבי בנזין, היברידי ופלאג אין בעלי טווח חשמלי של עד כ- 160 ק"מ  ורכבים חשמליים BEV.

בשלב הראשון תשווק כלמוביל את ה- J7, דגם SUV משפחתי, יוקרתי ומוקפד, אשר אמור להציב סטנדרט חדש לרכב פנאי עירוני עם תכונות בטיחות יוצאות דופן וטכנולוגיות חכמות תוך שהוא משדר איכות וסגנון.

JAECOO J7

JAECOO J7

ה-J7 תציע גם בורר מצבי נהיגה מתקדם הכולל 7 מצבי נהיגה (עירונית, שביל, כביש מהיר, כביש גשום, חול, שלג, ובוץ לביצועים יציבים), ובנוסף  מצלמות פנורמיות של 540 מעלות שמאפשרות הבנה מלאה של הסביבה ותנאי תוואי השטח מתחת לרכב, מסך פיקוד ושליטה בגודל של 14.8 אינץ', מסך מרכזי בגודל 10.25 אינץ', תצוגת נתונים על גבי השמשה הקדמית (W-HUD), הנעה כפולה ועוד.

לדברי היבואן, JAECOO שמה בראש סדר העדיפויות את הבטיחות עם כלי רכב המתוכננים לתקן Euro NCAP 5 כוכבים, מה שמבטיח הגנה מקיפה בכל תוואי שטח. לטיפול בחרדת טווח ה- J7, יציע טווח משולב של עד 1200 ק"מ ועד 88 ק"מ במצב חשמלי, המאפשר טעינה אחת ליומיים-שלושה.

בשלב השני צפויה כלמוביל להשיק בישראל את ה- SUV הגדול והמפואר J8 עם 6 מקומות ישיבה, יכולות מוגברת לשטח, ורמת נוחות ובטיחות גבוהה המשולבת בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים.

OMODA ו-JAECOO יושקו ב-35 שווקים חדשים בעולם בשנת 2024, כולל בריטניה, ספרד, איטליה ומדינות אחרות באירופה.

עוד מחדשות רכב