לאחר 12 שנה בכלמוביל: גילי פריאנטה עובר למטרו מוטור

מהיבואנית הגדולה בישראל בענף המכוניות ליבואנית הגדולה בדו-גלגלי: לאחר שניהל בהצלחה שורה של תפקידים בכירים בכלמוביל, מונה גילי פריאנטה למנכ"ל החדש של מטרו מוטור.

ששי כהן 14 באפר, 2024
גילי פריאנטה

שינויים בהנהלת כלמוביל: לאחר 12 שנה בשלל תפקידים ניהוליים, יסיים בקרוב את תפקידו בחברה גילי פריאנטה כסגן נשיא קבוצת כלמוביל וסמנכ״ל יחידת היוקרה, וימונה בקיץ הקרוב למנכ"ל מטרו מוטור, היבואנית הגדולה בענף הדו-גלגלי בישראל, אשר נכנסה לפני כשנה וחצי גם לשוק המכוניות כיבואנית של צמד מותגי רכב חשמליים מסין, לצד פעילויות רבות אחרות הכוללות בין השאר מחלקה ימית (מטרו Marine), מחלקת שטח (טרקטורונים) ורכבים תפעוליים שונים.


את דרכו בכלמוביל החל פריאנטה לפני כ-12 שנה לאחר שסיים את תפקידו כמנהל אגף לקוחות עסקיים בחברת פלאפון ומונה לניהול כלמוביל טרייד-אין. בהמשך כיהן במשך חמש שנים כמנכ"ל חטיבת יונדאי והביא את המותג להישגים ושיאי מכירות חדשים בישראל, ולאחר מכן מונה לתפקיד מנכ"ל מרצדס למשך 4 שנים, בהם הביא את המותג להובלת המכירות של שוק היוקרה, הישג שנשמר עד היום. בשנה החולפת מונה לסגן נשיא קבוצת כלמוביל וסמנכ״ל יחידת היוקרה הכוללת את המותגים מרצדס בנץ וג׳נסיס, ואף היה אחראי בחודשים האחרונים להשקתו המחודשת והמוצלחת של מותג הפרמיום החשמלי סמארט.

פריינטה, בן 48, נשוי ואב לשלושה, בעל תואר שני בינלאומי במנהל עסקים ומימון ונחשב לאחד המנהלים המצליחים והמוערכים בשוק הרכב המקומי.

בתפקידו החדש כמנכ"ל מטרו מוטור, יחליף פריאנטה את תומר קומרוב שיעבור לניהול חטיבת המכוניות החדשה של החברה, המייבאת בשנה וחצי האחרונות את דגמי ליפמוטור מסין וכן את מותג היוקרה הסיני VOYAH מבית דונגפנג.

מחברת כלמוביל נמסר כי: ״גילי פריאנטה, סמנכ״ל היוקרה, הודיע על פרישתו מכלמוביל ‏לאחר 12 שנים ‏בהן מילה בהצלחה שורת ‏תפקידי מפתח ובהם, ‏מנהל חטיבת הטרייד אין, ‏מנהל חטיבת יונדאי ובתפקידו האחרון כסמנכ״ל היוקרה של ‏כלל מותגי היוקרה, מרצדס, ג׳נסיס וסמארט. כלמוביל ‏מודה לגילי על תרומתו ‏לקבוצה ומאחלת לו ‏בהצלחה בהמשך דרכו המקצועית ולהזדמנויות הניצבות בפניו״.

עוד מחדשות רכב