למשפחות שמחפשות מרחב: נחשף מרצדס T קלאס

מרצדס חושפת את ה-Tקלאס, גרסת המיניוואן של הטנדרון המסחרי 'סיטאן', המבטיחה רכב משפחתי מרווח ושימושי במיוחד, שיתחרה בין השאר בפולקסווגן קאדי לייף.

ששי כהן 27 באפר, 2022
מרצדס T קלאס

מרצדס מרחיבה את משפחת הטנדרון המסחרי 'סיטאן' וחושפת גרסת נוסעים מהודרת שלו העונה לשם T קלאס, העתידה להתחרות בגרסאות המאובזרות של סיטרואן ברלינגו וגם של פולקסווגן קאדי לייף החדש.


ה-T קלאס יוצע בגרסת 5 מושבים בתחילת הדרך המבטיחה המון מרחב לנוסעים (אורך של 4.5 מטר, רוחב של 1.86 מטר) ושלא על חשבון תא המטען הענק, יחד עם הבטחה לאכלוס בקלות של 3 מושבי בטיחות לילדים קטנים במושב האחורי. מבחוץ הוא כולל עיצוב מעודן יותר עם גריל ופגושים בסגנון פחות מסחרי, המצטרפים לחישוקי גלגלים קלים "17, מראות בצבע הרכב ותאורת LED מלאה מבחוץ.

מרצדס T קלאס

תא הנוסעים של הרכב מציע את אותה סביבת נהג ונוסעים מוכרת של הדגם המסחרי, אך עם נגיעות קוסמטיות המקנות לו תחושה יותר של רכב פרטי, דיפוני עור מלאכותי (Artico) שמקיפים את לוח השעונים, משענות היד ועוד ורמת אבזור עשירה יותר, הכוללת בין השאר מולטימדיה עם מסך מגע "7 וקישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, כניסה והנעה ללא מפתח, אופציה לחימום מושבים, בקרת אקלים כפולת אזורים ועוד. היצע הדגמים כולל מנוע טורבו בנזין 1.3 ליטר המפיק 102 כ"ס ומוצע בשידוך לתיבת הילוכים ידנית, או בהספק של 131 כ"ס שיוצע בשידוך גם לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים, ולצידם גרסאות טורבו דיזל 1.5 ליטר ידניות או אוטומטיות שיוצעו בהספקים של 95 או 116 כ"ס לבחירה.

הדגם יוצע עם שלל מערכות הבטיחות המוכרות בקטגוריה, לרבות התראת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית, חיישני חניה היקפיים, מצלמת רוורס, 7 כריות אוויר (כולל אחת מרכזית בין צמד הנוסעים מלפנים) ועוד.

לעת עתה לא ידוע עדיין אם מרצדס T קלאס אמור להגיע גם לארץ. בעבר יובאה גרסת הסיטאן המסחרית שלו לזמן קצר אשר נמכרה בעיקר בשוק המוניות.

 

עוד מחדשות רכב