לנד רובר דיסקברי 2021 מתעדכן במתיחת פנים

לנד רובר דיסקברי זוכה למתיחת פנים של אמצע החיים, ומתעדכן בליטוש העיצוב החיצוני, שדרוג תא הנוסעים ויחידות כח חדשות. בישראל במהלך 2021.

ששי כהן 11 בנוב, 2020
לנד רובר דיסקברי 2021

4 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי (והחמישי) של לנד רובר דיסקברי, חושף היצרן מתיחת פנים מקיפה לדגמי 2021 של רכב הפנאי-שטח, האמורה לחזק את יכולותיו מול שלל המתחרים החדשים בקטגוריה.


בכל הנוגע לעיצוב החיצוני, עיקר השינויים מתרכז בחזית הרכב שהפכה למעט יותר דינמית למראה, עם יחידות תאורה חדשות (ואופציה לטכנולוגיית מטריקס לד מתקדמת), לצד גריל ופגוש בעיצוב מחודש. גם מאחור זוכה המכונית לליטוש קל למראה, עם פס שחור המחבר בין יחידות התאורה ועיצוב שונה לפגוש האחורי. לראשונה תוצע בדגם גם גרסת "R דיינמיק" הכוללת חבילת עיצוב חיצונית ספורטיבית ושרירית יותר למראה.

לנד רובר דיסקברי 2021

בתוך תא הנוסעים מיישר הדיסקברי קו עם שפת העיצוב החדשה של היצרן, עם מראה טכנולוגי יותר, מולטימדיה חדשה ויוקרתית יותר עם מסך גדול משמעותית ("11.4) השולט על מגוון מערכות הרכב ותמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. בנוסף תמצאו בורר הילוכים חדש עם ידית קטנה במקום חוגה, הגה בעיצוב חדש עם מספר מתגי מגע, לוח שעונים דיגיטלי "12.3 מעודכן ופיזור של שקעי USB TYPE C לכל שלושת שורות המושבים.

מתחת למכסה המנוע משתדרג הדגם במגוון מנועים חדשים, הכוללים כצו השעה גם מערכת מיקרו היברידית 48V התורמת לצמצום קל בפליטת המזהמים וצריכת הדלק. היצע מנועי הבנזין יחל במנועי טורבו 2.0 ליטר 300 כ"ס ו-3.00 ליטר 6 צילינדרים 360 כ"ס המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים והנעה כפולה. לצידם יוצעו מנועי טורבו דיזל 6 צילינדרים בנפח 3.0 ליטר המפיקים 249 ו-300 כ"ס.

לנד רובר דיסקברי החדש צפוי להגיע לארץ בסוף הרבעון הראשון של 2021.



עוד מחדשות רכב