לקראת שיווק? ניסאן מיקרה 2019 החדשה נצפתה בישראל

יותר משנתיים לאחר שנחשפה בעולם, נצפתה סוף סוף ניסאן מיקרה החדשה על כבישי ישראל, ככל הנראה לקראת שיווקו של הדגם החדש בקרוב, לאחר שתגיע גם גרסה אוטומטית.

ששי כהן 04 במרץ, 2019
ניסאן מיקרה החדשה בישראל

שנתיים וחצי חלפו מאז הוצג הדור החמישי של ניסאן מיקרה בעולם, ונראה שבקרוב הוא יגיע סוף סוף גם לארץ, לאחר שרכב ראשון של הדור כבר הלא כל-כך חדש נצפה בימים האחרונים על כבישי ישראל. הסיבה העיקרית לאי הגעתו של הדור החדש לישראל עד כה, נגעה להיעדר תיבת הילוכים אוטומטית הנחוצה להצלחת הדגם בארץ, מה שגרם לקרסו מוטורס היבואנית להביא את הדגם הישן לארץ במשך תקופה ארוכה במיוחד לאחר הצגת הדור החמישי.


המיקרה 2019 החדשה שנצפתה השבוע בישראל, עדיין מצוידת בתיבת הילוכים ידנית והגיעה ככל הנראה לתקינה לקראת התחלת השיווק בקרוב, לצידה של גרסה אוטומטית שמצטרפת להיצע דגמי המיקרה החדשה. ביחס לדור היוצא, מדובר בקפיצת מדרגה של ממש, בכל הנוגע לעיצוב המודרני ופחות עגלגל של הדגם, עיצוב ואיכות תא הנוסעים, אבזור הבטיחות והיצע המנועים.

ניסאן מיקרה החדשה בישראל

שדרוג ענק מול הדור הנוכחי בכל הפרמטרים

הדגם החדש צומח אף במידות עם 4 מטר באורך המכונית ( 17+ ס"מ), 1.74 מטר רוחב (7+ ס"מ), 1.45 מטר גובה (6.9- ס"מ) ובסיס גלגלים של 253 ס"מ (7.5+ ס"מ), האמורים להציע תא נוסעים מרווח משמעותית מבעבר. לראשונה יצויד הדגם גם במנוע טורבו 1.0 ליטר 3 צילינדרים החדש, המפיק 100 כ"ס בגרסה הידנית 5 הילוכים (10.9 שניות ל-100 קמ"ש) ו-117 כ"ס בגרסה האוטומטית הרציפה ‘Xtronic’.

ניסאן מיקרה החדשה בישראל

אבזור הדגם צפוי להשתדרג משמעותית עם מולטימדיה מקורית עם מסך "7 תומך אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, בקרת אקלים דיגיטלית, בקרת שיוט, קיפול מראות חשמלי, שמשות אחוריות מושחרות, חישוקי גלגלים קלים ועוד, לצד שלל מערכות בטיחות מתקדמות, לרבות מערכת בלימה עירונית אוטומטית, מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה ועוד.

לאחר שתקופה ארוכה במיוחד נמכר הדור הנוכחי של ניסאן מיקרה במבצעי מכירות אגרסיבים הן לדגם הידני והן לדגם האוטומטי בשוק ה-0 ק"מ, הוזיל היבואן בחודש החולף את מחיר המיקרה האוטומטית בשיעור חד, מה שמבשר כנראה על רצון לסיים מלאים לקראת התחלת שיווק הדור החדש, שינחת כאן ככל הנראה עוד במחצית הראשונה של השנה.


עוד מחדשות רכב